اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در تبریز/ دستگیری 68 متهم

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد و گفت : در این طرح 35 نفر متهم دستگیر و تعداد 33 معتاد خطرناک جمع آوری شدند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در تبریز/ دستگیری 68 متهم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رمضان الهوردیان امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان تبریز به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با فروشندگان مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را به مدت ۲۴ ساعت اجرا کردند.

وی افزود:در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات اجرا شد؛ ۵ سوداگر مرگ،۳۳ معتاد تابلو خطرناک، ۱۸ سارق و ۱۲نفر نیز در ارتباط با سایر جرایم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: از نتایج دیگر این طرح کشف مقادیری مواد مخدر، کشف ۹ فقره پرونده سرقت و توقیف ۲۴دستگاه خودرو  است.

الهوردیان با تاکید بر تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تصریح کرد: با توجه به فصل تابستان و حضور خانواده ها در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها طرح سالم سازی و پاکسازی تفرجگاه‌ها نیز در دستور کار پلیس شهرستان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول