اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

المپیاد سبز در سبزترین دانشگاه کشور/ برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان در تبریز بهترین اتفاق دانشگاهی سال کشور است

سرپرست کل المپیاد دانشجویی فرهنگی ورزشی کشور گفت: با شعار رقابت، رفاقت و سلامتی میزبان پانزدهمین دوره المپیاد دانشجویی فرهنگی ورزشی در دانشگاه تبریز میزبان هستیم.

المپیاد سبز در سبزترین دانشگاه کشور/ برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان در تبریز بهترین اتفاق دانشگاهی سال کشور است

حسین امامعلی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار  داشت: دانشگاه تبریز در سال 1376 میزبان مسابقات ورزشی دانشجویان در رده پسران بوده و بعد از 25 سال برای دومین بار دانشگاه تبریز این بار در هر دو رده پسران و دختران میزبان است.

وی گفت: این مسابقات در رده دختران در 10 رشته از تاریخ 19 تیر و در رده پسران در 12 رشته از تاریخ 29 تیر آغاز می‌شود و خوشحالیم که میزبان این المپیاد در شهر تبریز هستیم و باید بگویم المپیاد دانشجویان تبریز بعد از 4 سال برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز تصریح کرد: المپیاد دانشجویی هر دو سال برگزار می‌شود، اما در سال 1399 به دلیل شیروع کرونا، مسابقات برگزار نشد و برگزاری این مسابقات برای ما مهم است چون 2 و نیم سال دانشگاه‌ها تعطیل بودند و بعضی‌ها دوستان معتقد بودند که بعد از این مدت دانشجویان شرایط حضور در مسابقات را ندارند، اما در نهایت تصمیم به برگزاری المپیاد حضور شده و بهترین اتفاق دانشگاهی کشور بعد از کرونا برگزاری المپیاد دانشجویان فرهنگی و ورزشی کشور است.

وی افزود: اتفاق خجسته این مسابقات برگزاری المپیاد در دهه ولایت و امامت است و افتتاح بخش دختران در روزعید قربان است و عید غدیر خم هم در ایام المپیاد خواهد بود.

سرپرست کل المپیاد دانشجویان فرهنگی ورزشی تبریز افزود: در کنار مسابقات ورزشی، ما استارت‌آپ ورزشی را نیز خواهیم داشت و این موضوع نیز با شعار سال تطابق دارد. ادعای ما بر این است که این المپیاد، المپیاد سبز است، چون ما هیچ کاغذی استفاده نمی‌کنیم و برای این المپیاد، یک نرم‌افزار خاصی و همچنین سایت اختصاصی را طراحی کردیم که اتفاق بسیار مثبت در رویداد ورزشی دانشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول