اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برزگر: اگر سقوط کنیم دیگر تیمداری نمی‌کنم/ در تبریز هم شرایط میزبانی نداشتیم

مدیر عامل باشگاه توفارقان آذرشهر گفت: هیچ کمکی به تنها نماینده آذربایجان‌شرقی در لیگ بسکتبال کشور نشد و تمام قول‌های قبل از شروع لیگ در حد وعده باقی ماند.

برزگر: اگر سقوط کنیم دیگر تیمداری نمی‌کنم/ در تبریز هم شرایط میزبانی نداشتیم

حبیب برزگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم و طبیعی است چون از لحاظ مالی قوی نبودیم، نتوانستیم بازیکنان ملی پوش و یا تراز اول خارجی جذب کنیم و باید عنوان کنم بازیکن فعلی از خوب های بسکتبال کشور بودند، هم نهایت تلاش خود را کردند و به هیچ عنوان کم نگذاشتند.

وی گفت: در دور رفت تنها دو پیروزی کسب کردیم و در دور برگشت متاسفانه بازی‌ها را واگذار و وضعیت خوبی هم در جدول نداریم و 4 حریف باقیمانده ما به غیر از تیم رعد پدافند، حریفان سرسختی بوده و برای ماندن در لیگ برتر کار بسیار دشواری را پیش رو داریم.

برزگر گفت: اگر تیم توفارقان سقوط کند من دیگر ورزش را کنار گذاشته و تیمداری نخواهم کرد مگر در روزهای آخر پولی به تیم تزریق و در لیگ نتایج خوبی کسب کنیم و تیم در لیگ برتر بماند و برای فصل بعدی اسپانسر پیدا کنیم تا در تصمیم خود تجدید نظر کنم.

مالک باشگاه توفارقان آذرشهر گفت: ما تنها نماینده آذربایجان در لیگ برتر بسکتبال بوده و تنها تیمی هستیم که در تاریخ آذرشهر در مسابقات کشوری حضور یافتیم، اما متاسفانه مسوولان استانی و شهر آذرشهر هیچ توجهی به تیم و نماینده استان نکرده و حتی یک هزار تومانی برای این تیم هزینه نکردند.

حبیب بزرگر گفت: یکی از مهمترین دلایل ناکامی تیم این که ما در شهر آذرشهر نتوانستیم میزبانی کنیم و بازی‌های تیم توفارقان در تبریز برگزار شد و از امتیاز میزبانی و تماشاگران محروم بودیم و در تبریز همیشه مهمان بودیم. موضوع دوم هم از لحاظ مالی هیچ کمکی به تیم نشده و من یک فرد شخصی هستم و چقدر می‌توانم به تنهایی هزینه کنم و تا به امروز هم 2 میلیارد فقط برای این چند ماه هزینه کردم. چه کسی این کار را می کند؟ من عرق به بسکتبال و شهر آذرشهر دارم. البته امسال نمی‌خواستم تیمداری کنیم اما نمایندگان و مسوولان گفتند که حیف است تا اینجا آمدی و ما کمک می کنیم و حتما در لیگ برتر حضور یابید و لیگ تمام شد و هیچ کمکی به تیم نشد.

مدیر عامل باشگاه توفارقان آذرشهر در مورد علت جدایی چنگیز کاراداک گفت: با کارداک در 11 بازی 9 بازی را واگذار کرده و وی مربی خوبی بود و مشکل تیم مربی نبود، بلکه نداشتن بازیکن در نتایج تیم تاثیرگذاشته و وقتی دیدیم بودن و نبودن چنگیز کارداک در نتیجه تیم فرقی نمی کند به صورت توافقی قطع همکاری کرده و قرارداد این مربی ترکیه ای به دلار بود که در نیم فصل فسخ گردید تا تیم بیش از این از لحاظ مالی تحت فشار نباشد و هزینه اضافی به تیم تحمیل نشود و خدا از چنگیز هم راضی باشد وقتی جریان مشکلات مالی تیم را گفتیم مسئله ختم به خیر شد.

وی گفت: آیا نمایندگان مجلس در استان نمی توانستند با یک واحد صنعتی صحبت کرده تا بخشی از هزینه‌های تیم را تقبل نمایند تا به من قوت قلبی شده و بعد از چند سال تیمداری نفسی می‌گرفتم و با قدرت ادامه ‌ادم. من کمک میلیاردی نمی‌خواستم، اما حداقل تقبل بخشی از هزینه‌ها را انتظار داشتم که متاسفانه هیچ کمکی به باشگاه نشد.

برزگر گقت: فردی در شهرک سلیمی که دارای 4 کارخانه بود گفت من 200 میلیون بابت اسپانسری روی پیراهن کمک می کنم و دو چک صد میلیونی می‌دهم و ما اسم این کارخانه را روی پیراهن تیم زدیم، اما بعد از 3 ماه بازی با پیراهن منقش به کارخانه این فرد، ایشان گفتند هیات مدیره قبول نکرد. در حالی که لباس‌های تیم با درج تبلیغات این کارخانه 70 میلیون تومان هزینه دربرداشته و حتی فاکتور لباس‌ها را هم پرداخت نکردند و ما چند ماه واحد تولیدی ایشان را رایگان تبلیغ کردیم.   

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول