اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رونق فرودگاه در گرو صنعت پویا و گردشگری فعال است/ تثبیت پروازهای شهرکرد - تهران

مدیرعامل فرودگاه شهرکرد با اشاره به فعال شدن سه پرواز ثابت شهرکرد-تهران در هفته، عوامل دخیل در عدم رونق پروازهای این فرودگاه را تشریح کرد.

رونق فرودگاه در گرو صنعت پویا و گردشگری فعال است/ تثبیت پروازهای شهرکرد - تهران

سروش سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه پروازهای فرودگاه شهرکرد تنها به مقصد تهران است، گفت: سه پرواز تهران به شهرکرد و بالعکس در هفته داریم که این پروازها شنبه شب، سه‌شنبه صبح و چهارشنبه شب هستند.

مدیرعامل فرودگاه شهرکرد ادامه داد: هر سه پرواز مذکور از این هفته فعال و ثابت است و مردم استان می‌توانند استفاده کنند.

رونق فرودگاه با رونق گردشگری و صنعتی گره خورده است

وی با‌ بیان‌ اینکه عوامل متعددی در عدم رونق فرودگاه شهرکرد و نبود یا کنسلی پروازها نقش دارند، اظهار داشت: مسافرین بزرگترین و اصلی‌ترین سرمایه‌های سیستم هوانوردی و فرودگاه هستند که در صورت مراجعه نکردن مسافر رونقی هم در فرودگاه‌ها وجود نخواهد داشت.

سلیمی اضافه کرد: ما زمانی فرودگاهی فعال و پُرپرواز خواهیم داشت که سیستم گردشگری و تورهای مسافرتی فعال و پر رفت و آمدی داشته باشیم و تا زمانی که گردشگری به استان نیاید هم‌چنان وضعیت همانند قبل است.

مدیرعامل فرودگاه شهرکرد فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز تجاری و صنعتی را در رونق پروازها مؤثر دانست و افزود: زمانی که صنعتی فعال، پویا و محرک در استان داشته باشیم وجود سرمایه‌گذاران نیز در استان افزایش خواهد یافت و این امر به رونق و پیشرفت استان کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی دانشگاه‌ها و مراکز علمی تولید و مبادله‌ علم داشته باشند و یا شرکت‌های دانش‌بنیان فعالی داشته باشیم خود به خود به رشد چشم‌گیر و پیشرفت زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله فرودگاه و حتی توسعه پرواز‌های خارجی منجر می‌شود.

آغاز پروازهای شهرکرد-تهران از اول تیرماه

سلیمی توضیح داد: در تمام دنیا سلامتی مسافران از پرواز مهم‌تر است و با توجه به شیوع ویروس کرونا در چند ماه اخیر تمام پروازها در دنیا و کشور کنسل شدند، به این صورت که در فروردین‌ و اردیبهشت‌ماه هیچ‌گونه ‌پروازی نداشتیم و در خردادماه تنها سه پرواز انجام شد اما از ابتدای تیرماه پروازها ثابت می‌شود.

مدیرعامل فرودگاه شهرکرد خاطر‌نشان کرد: مردم استان در صورتی که مایل به استفاده از پرواز‌های فرودگاه شهرکرد هستند گرفتن بلیط را به لحظات آخر موکول نکنند چون گاها باعث ایجاد مشکلات می‌شود، همچنین مستقبلین و مشایعت‌کنندگان در صورت داشتن بیماری خاص به فرودگاه مراجعه نکنند.

رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه شهرکرد

وی تاکید کرد: مسافران در طول زمان ورود و خروج از مقصد پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را رعایت کنند تا سفری سلامت داشته‌ باشند.

سلیمی در پایان گفت: همه‌ مسائل و پروتکل‌های پرواز سازمان جهانی بهداشت، پروتکل‌های سازمان جهانی- کشوری هواپیمایی و پروتکل‌های شرکت‌های فرودگاهی و ناوبری هوایی ایران که دارای وجه مشترک نیز هستند را رعایت می‌کنیم تا ضامن سلامتی مسافران باشیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول