اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راهکار شرکت فرادانه برای کاهش بوی نامطبوع در قطب صنعتی شهرکرد

عضو هیات مدیره شرکت فرادانه چهارمحال و بختیاری گفت: برای کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی حاصل از فعالیت شرکت ۲ راهکار وجود دارد، مورد اول سوختن اوزن و دومین راهکار نیز استفاده از اکسیژن فعال است که در حال حاضر روش دوم در دنیا استفاده می‌شود.

راهکار شرکت فرادانه برای کاهش بوی نامطبوع در قطب صنعتی شهرکرد

علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به کاهش آلودگی زیست‌محیطی و بوی نامطبوع، در شرکت فرادانه، گفت: در سال ۱۳۹۲ رایزنی‌هایی با ۲ شرکت در آلمان و هلند جهت تامین دستگاه‌های موردنیاز انجام شد اما به دلیل تحریم‌های موجود امکان خرید این دستگاه‌ها فراهم نشد.

عضو هیات مدیره شرکت فرادانه چهارمحال و بختیاری افزود: با جمع‌آوری اطلاعات بسیار در نهایت این نتیجه حاصل شد که در یک مجموعه کوچک به صورت آزمایشی اقدامات لازم جهت کاهش مسائل زیست‌محیطی انجام شود و در صورت حصول نتیجه موردنظر اقدامات لازم جهت کاهش و کنترل این موضوع در شرکت به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: برای کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی حاصل از فعالیت شرکت و تولید خوراک آبزیان ۲ راهکار وجود دارد که اولین مورد سوختن اوزن و دومین راه نیز استفاده از اکسیژن فعال است که در حال حاضر روش دوم در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد اما اکسیژن فعال توانایی از بین بردن ذرات معلق را ندارد و با توجه به اینکه در شرکت فرادانه این ذرات وجود دارد به دنبال راهکاری برای کنترل آن‌ها و در نتیجه استفاده از اکسیژن فعال هستیم.

حیدری عنوان کرد: با وجود هزینه زیادی که استفاده از اکسیژن فعال برای شرکت فرادانه به همراه دارد اما جهت کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی تلاش بسیاری در حال انجام است که طی یک ماه آینده عملیاتی می‌شود.

پایان پیام/۳۷۳۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول