اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تندیس برتر ایمنی به هتل بزرگ شیراز اهدا شد

هتل بزرگ شیراز، امن‌ترین هتل از نگاه سازمان آتش‌نشانی

از سوی سازمان آتش‌نشانی شیراز، تندیس برتر ایمنی به هتل بزرگ شیراز اختصاص یافت.

 هتل بزرگ شیراز، امن‌ترین هتل از نگاه سازمان آتش‌نشانی

به گزارش خبرگزاری فارس، در جشنواره بزرگ شهر ایمن که توسط سازمان آتش‌نشانی شیراز برگزار شد، تندیس برتر ایمنی به مهندس جاویدان مدیر هتل بزرگ شیراز اهدا شد.

کسب نشان برتر ایمنی توسط هتل بزرگ شیراز در حالی صورت گرفت که چند روز پیش نیز نام این هتل از سوی سایت tripadvisor در بین 10 هتل برتر ایران در سال 2019 قرارگرفته بود. این نشان در پایان هرسال میلادی مراکز اقامتی که گردشگران در سال گذشته در آن اقامت کرده‌اند را مورد ارزیابی قرار داده و نسبت به انتخاب برترین هتل‌ها اقدام می‌کند. این نشان بالاترین نشانی است که به‌صورت سالانه به 10 هتل برتر ایران و جهان ازنظر کیفیت خدمات، سرویس‌دهی و مهم‌تر از همه رضایت میهمانان، ارائه می‌شود.

 

سال گذشته نیز هتل بزرگ شیراز تندیس برتر رعایت حقوق مصرف‌کننده را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد و این موفقیت‌ها برای این هتل بین‌المللی، پی‌درپی در حال تکرار است.

در همین راستا مهندس حمید جاویدان مدیر هتل بزرگ شیراز معتقد است رمز موفقیت این هتل بین‌المللی، خدمت عالمانه و مبتنی بر علم روز هتل داری به مردم و به شهروندان است.

این مدیر موفق صنعت هتل داری در ابتدا با بیان اینکه هر سازمانی اگر وظیفه خود را آگاهانه انجام دهد، موفق خواهد شد، اظهار داشت: هتل بزرگ شیراز به‌عنوان یک مرکز بزرگ فرهنگی- تفریحی خدمتگزار مردم شیراز و گردشگران داخلی و خارجی است و هدف ما تأمین امنیت میهمانان و ایمن بودن هتل در تمام عرصه‌ها می‌باشد.

وی افزود: اینکه امروز باافتخار اعلام می‌شود که مجموعه فرهنگی- خدماتی هتل بزرگ شیراز ایمن است و مشکلی ندارد، نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمری است که در این راستا انجام‌شده تا مکانی امن برای میهمانان ایجاد شود.

 جاویدان افزود: تلاش مجموعه هتل بزرگ شیراز این است که به میهمانان اطمینان دهد که می‌توانند با خیال راحت در آن استراحت کنند، از مجموعه ورزشی و رستوران‌های متفاوت آن استفاده و در کنار آن شهر زیبای شیراز و استان فارس را نیز دیدن کنند.

مدیر هتل بزرگ شیراز همچنین گفت: درواقع گردشگران بهترین سُفرا برای جذب گردشگر بیشتر به کشور ایران خواهند بود و خدمات بهتر به آنان در این جذب، تأثیر بسیار دارد و این مسئله مهم همواره مدنظر است.

وی بیان داشت: از قبل حضور گردشگران در کشور، ضمن اینکه به اقتصاد گردشگری کمک بسیار خواهد شد، تفکرات غلط در مورد ایران نیز به دلیل تبلیغات سوء کشورهای معاند، برطرف شده و همه می‌دانند که ایران کشوری ایمن، زیبا و میهمان‌نواز با مردمی خون گرم و مهربان است.

مهندس جاویدان داشتن صداقت در کار را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت برشمرد و گفت: به اعتقاد بنده اگر پیشرفتی اتفاق افتاده نتیجه صداقت و راستی است و اگر مشکلی هست باید صادقانه مطرح شود و این موضوع به کارکنان هتل نیز تأکید شده که راست‌گویی و انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی بیان داشت: دقیقاً ‌به دلیل همین صداقت است که هر سازمان ایرانی و بین‌المللی که ارزیابی‌هایی می‌گذارد، هتل شیراز وارد این ارزیابی‌شده و ثبت‌نام می‌کند چراکه اعتقادداریم این مسئله به بهتر شدن مجموعه هتل کمک خواهد کرد.

این فعال عرصه هتل داری تأکید کرد: ما داوطلبانه از سازمان مختلف ارزیاب مانند آتش‌نشانی، بهداشت، اداره کار، تأمین اجتماعی و... درخواست کردیم که ماهیانه از هتل بازدید و ارزیابی از آن صورت بگیرد و حتی به سبب همین روحیه از اداره دارایی لوح تقدیر دریافت کرده‌ایم چراکه گزارش‌های ماهیانه با نظم و ترتیب ارسال می‌شود.

 جاویدان به جشنواره بزرگ شهر ایمن نیز اشاره کرد و گفت: در این جشنواره از هتل بزرگ شیراز به‌عنوان برترین هتل ازنظر ایمنی در شهر شیراز تقدیر شد و از سازمان آتش‌نشانی شیراز، تندیس برترین هتل در بخش ایمنی را دریافت کریم.

وی خاطرنشان کرد: برای دریافت تندیس برتر ایمنی، طی یک ماه بازدید و تحقیق کامل از مجموعه هتل بزرگ شیراز به عمل آمد.

 

وی با بیان اینکه هتل بزرگ شیراز با فضای سبز ۸ هکتاری دارای استانداردهای مختلف داخلی و بین‌المللی و رعایت ایزو در بین هتل‌های ۵ ستاره به‌عنوان هتل ممتاز است، افزود: نشان برتر ایمنی هتل بزرگ شیراز، درنتیجه همکاری صددرصدی تمامی طبقات و قسمت‌های مختلف هتل با نیروهای سازمان آتش‌نشانی بود و در این راستا نصب لوله‌های مخصوص و کاور در طبقات مختلف با دقت در تمام مکان‌ها رعایت شده است.

جاویدان از برگزاری مانور اطفاء حریق در هتل شیراز خبر داد و اظهار داشت: با برگزاری این مانور، تمام نمودارهای ایمنی در هتل مشخص شدند.

این فعال عرصه هتل داری اضافه کرد: مسئولان هرچند ماه یک‌بار این مانور را اجرا می‌کنند و در پایان اعلام شد تمام سرفصل‌ها ایمنی در هتل بزرگ شیراز، رعایت شده و این موضوع ازنظر ما مهم است چراکه حفظ جان میهمانان برای هتل، دارای اهمیت بسیاری است.

جاویدان در پایان نیز گفت: جا دارد از سرمایه‌گذار هتل بزرگ شیراز یعنی دکتر ظهیر امامی نیز تشکر کنیم که در احداث استاندارد این هتل نهایت حساسیت و دقت را به خرج دادند تا این هتل با استانداردهای روز دنیا، آبرویی برای شهر شیراز در ایران و جهان باشد.

انتهای پیام/76018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول