اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در لارستان به مرز 40 نفر رسید

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در 48 ساعت گذشته 10 مورد مثبت به جمع مبتلایان به کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان افزوده شده و مجموع مبتلایان از ابتدا تاکنون به 39 نفر رسیده است.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در لارستان به مرز 40 نفر رسید

 به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، محمدحسین کریمی بابیان اینکه تاکنون مورد خاصی در خصوص مصرف الکل در این شهرستان وجود نداشته است، اظهار داشت: هیچ موردی از مسمومیت ناشی از مصرف الکل در لارستان ثبت‌نشده است.
وی بابیان اینکه بخش ccu بیمارستان امام رضا(ع) با  ۲۵ تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافت، افزود: این پیش‌بینی نیز انجام‌شده که بخش داخلی بیمارستان در شرایط بحرانی به بخش کنونی اضافه شود.
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به ابتلا 5 مورد جدید به ویروس کرونا تصریح کرد: از 5 نفر مبتلا که در 24 ساعت گذشته اضافه‌شده‌اند، سه نفر در لارستان و دو نفر در اوز هستند.
وی با ابراز نگرانی نسبت به اینکه در 48 ساعت گذشته 10 مورد مثبت به جمع مبتلایان به کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان افزوده‌شده است، گفت: مجموع مبتلایان به کرونا در این شهرستان از ابتدا تاکنون به عدد 39 رسیده است.
کریمی با تجلیل از مشارکت مردم و خیرین در عرصه سلامت، خاطرنشان کرد: با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی، ۴۰ دستگاه تب‌سنج لیزری و صنعتی برای کنترل مبادی ورودی شهرها و روستاهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان و مراکز بهداشتی خریداری و تهیه شده است.
وی با اشاره به اینکه از طریق سامانه ۴۰۳۰ با شهروندان تماس حاصل شده و تاکنون بیش از ۹۰ درصد جمعیت لارستان مورد غربالگری قرار گرفته‌اند، تأکید کرد: از عموم شهروندان تقاضا می‌کنیم در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند تا بتوان این بیماری را شکست داد و عید اصلی را برپا کرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول