اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پاسخ شرکت هواپیمایی کاسپین به خبر فرود اضطراری پرواز تهران-شیراز

به دنبال انتشار خبری به نقل از مدیر روابط عمومی هواپیمایی کاسپین در خصوص علت فرود اضطراری پرواز ۰۳۸ این شرکت هواپیمایی، از تهران به مقصد شیراز، جوابیه‌ای برای رسانه‌ها ارسال شد.

پاسخ شرکت هواپیمایی کاسپین به خبر فرود اضطراری پرواز تهران-شیراز

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به دنبال انتشار خبری به نقل از مدیر روابط عمومی هواپیمایی کاسپین در خصوص علت فرود اضطراری پرواز ۰۳۸ این شرکت هواپیمایی از تهران به مقصد شیراز،  تکذیبیه و جوابیه برای رسانه ها ارسال می گردد.

متن پاسخ روابط عمومی هواپیمایی کاسپین به این شرح است:

بسمه تعالی

با احترام، در پی انتشار خبری از سوی برخی از خبرگزاری ها در تاریخ ۲۷ آذر ماه جاری، به نقل از مدیر روابط عمومی هواپیمایی کاسپین مقتضی است بر اساس ماده ۲۳ قانون مطبوعات و در راستای تنویر افکار عمومی دستور فرمایید جوابیه شرکت هواپیمایی کاسپین به شرح زیر منتشر شود :
‌‌
‌۱. روز پنج‌شنبه ۲۷ آذر ، یک فروند MD هواپیمایی کاسپین با شماره پرواز ۰۳۸ که از تهران عازم شیراز بود به دلیل ایراد جزئی فنی در موتور با وجود امکان ادامه پرواز طبق قوانین شرکت سازنده هواپیما اما بنا بر صلاح‌دید خلبان پرواز ، به فرودگاه اصفهان دایورت نمود ؛ هواپیما بدون هیچ مشکلی و به صورت ایمن فرود آمد. بر اساس اصل مشتری‌مداری کمتر از یک ساعت بعد هواپیما جایگزین به اصفهان اعزام گردید و مسافرین عازم شیراز شدند.

۲.اشکال فنی در قسمت موتور آنقدر جزئی بوده که حتی در تعاریف نقص فنی کارخانه و فرود اضطراری نیز گنجانده نمی شود.هواپیما در کمتر از یک ساعت با رفع ایراد، مجددا فعال گردید.

۳.با وجود تحریم‌های ظالمانه، اما با تکیه بر نیروی جوانان و مهندسین خبره ایرانی و خنثی سازی تحریم درحال طی نمودن روند رو به رو رشد ، افزایش ناوگان با سن پایین و توسعه مستمر هستیم.
‌‌
۴.همچنین تصویر استفاده شده در خبرگزاری مربوط به هواپیمای توپولف بوده که ۱۰ سال است از ناوگان هوایی ایران کنار گذاشته شده است.

۵.انتظار می‌رود رسانه های وزین در انتشار این توضیحات همچنین انعکاس صحیح اخبار و مصاحبه‌های حوزه صنعت هوایی همانند گذشته گام برداشته تا هیچگونه شائبه‌ای برای مخاطبان محترم ایجاد نگردد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول