اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پشت پرده عزل و نصب یک مدیر در سکوت کامل خبری

هنوز شش ماه از انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس نگذشته بود که در اقدامی عجیب و در سکوت کامل خبری، شنبه گذشته ۲۵ اردیبهشت‌ماه رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس تودیع شد!

پشت پرده عزل و نصب یک مدیر در سکوت کامل خبری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دهم آذرماه سال گذشته بود که پس از سال‌ها مدیریت محمدمهدی قاسمی در سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، حسین پژمان که یکی از معاونت‌های سازمان را بر عهده داشت، به عنوان رئیس جدید معرفی و قاسمی روانه وزارت‌خانه شد. 

بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه اما خبر رسید که رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس به صورت ضرب الاجلی تودیع و مسئول حراست وزارت جهاد کشاورزی برای سرپرستی این سازمان به فارس سفر کرده است.

گذشته از سکوت خبری این رخداد، چند نکته‌ای در این میان مطرح می‌شود که ذهن افکار عمومی را به خود معطوف کرده است. 

بلبشوی بازار مرغ طی ماه‌های اخیر و وضعیت نابسامان نهاده‌های دامی، آن هم در واپسین روزهای دولت به اندازه کافی شرایط را دشوار کرده است، لذا تعویض مدیری در این شرایط اقدامی عقلانی به نظر نمی‌رسد. 

پیگیری موضوع از سوی نماینده مردم داراب در مجلس، ما را به پاسخی نرساند و محمدجواد عسکری، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ترجیح داد درباره این موضوع سکوت کند.

حسین پژمان اما از این شرایط دل پر دردی داشت که او هم ترجیح داد بنا به مصلحت موارد را عنوان نکند.

وی که تنها پنج‌ماه سکان‌دار سازمان جهاد کشاورزی فارس بود به این توضیح بسنده کرد که در این میان مظلوم واقع شده است، افراد بسیاری از او حمایت کرده‌اند حتی بیشتر نمایندگان مجلس با او همراه بوده اند و مدیران شهرستانی همه بر حسن فعالیت‌های وی آگاهند اما به رسم مردانگی و بنا به مصلحت سکوت خواهد کرد.

پژمان افزود: شاید در آینده نزدیک اگر لازم شود با ارائه مستندات از این مساله پرده بردارم.

گفتنی است در گروه‌های مختلف مجازی نیز برخی به دفاع از پژمان برآمده اند و عزل وی را محکوم کرده اند.

با همه این تفاسیر آنچه مسلم است اینکه این تغییر آن هم در این شرایط چه نفعی برای استان دارد و دردی را دوا خواهد کرد یا خیر؟!

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول