اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع): سپاه و ارتش، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) گفت: ارتش و سپاه باعث افتخار میهن و نماد قدرت و اقتدار میهن اسلامی هستند.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع): سپاه و ارتش، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیر رضایی فرمانده ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه با تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) و امام جعفر صادق علیه السلام، با اشاره به اهمیت و جایگاه خاص ارتش در کشور گفت: ارتش در نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند و یک پدیده طاهر و طبق فرموده ی حضرت امام خمینی(ره) کلمه‌ی طیبه‌ی نظام است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش ایران بر خلاف بسیاری دیگر از ارتش های جهان که وابسته هستند، یک نهاد نظامی مستقل و سربلند است. بر اساس تحلیل های سیاسی، نگاه جهان به ارتش، سپاه و نیروهای نظامی ما یک نگاه افتخارآمیز است.

وی افزود: ارتش، نگهبان ملت و وحافظ اساس استقلال کشور است و سپاه و ارتش، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران و باعث افتخار میهن هستند.

تولیت حرم مطهر با اشاره به رشادت های دلاورمردان ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون خدمات و نقش‌آفرینی‌های عظیم و بسیار ارزشمندی در عرصه‌های مختلف امنیت و پبشرفت کشور انجام داده است و بی‌شک، امروزه به نیرویی مقدس و پربرکت برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد ارتش گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مکرراً با بزرگ‌ترین توصیفات و تعابیر از جایگاه رفیع ارتش جمهوری اسلامی تجلیل نموده‌اند. درجایی، از آن به عنوان "ارتش خدایی و مردمی و پرافتخار" و در جایی دیگر به عنوان "یک عنصر تعیین‌کننده در دفاع از ارزش‌های اسلامى و انقلابى" یاد می‌کنند.

تولیت حرم مطهر، در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه همه نیروهای نظامی و انتظامی کشور، برای این دلاورمردان، عزت، سلامتی و توفیق روز افزون از درگاه خداوند منّان آرزو کرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول