اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری رویداد استارت‌آپی ایرانسل در شیراز

ایرانسل با برگزاری رویدادی با عنوان «Irancell Meetup»، با استارت‌آپ‌های شیراز دیدار و ظرفیت‌های همکاری موجود را بررسی می‌کند.

برگزاری رویداد استارت‌آپی ایرانسل در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این رویداد، عصر امروز، با هدف برقراری ارتباط نزدیک‌تر و گفت‌وگوی مستقیم با کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان، با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، از ساعت ۱۶ تا ۱۹، در تالار کتابخانۀ خوارزمی دانشگاه شیراز، برگزار شد.

در این رویداد، ظرفیت‌های همکاری موجود بررسی شد و استارت‌آپ‌ها، ضمن معرفی و توضیح حوزۀ فعالیت خود، نیازهای خود برای همکاری با ایرانسل را مطرح کردند و نظرات مدیران ایرانسل برای توسعۀ محصولات و خدمات این شرکت‌ها، با آن‌ها به اشتراک گذاشته شد.

این نشست، دومین دور از رویدادهای «Irancell Meetup» است، نخستین نشست در این رابطه، روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، در تهران و با حضور حدود ۳۰ نفر از زیست‌بوم استارت‌آپی، برگزار شده بود و نشست‌های بعدی در این رابطه نیز، در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد.

ایرانسل، پیش از این نیز با راه‌اندازی مرکز نوآوری و اقدامات مختلفی از جمله برگزاری رویدادهای متعدد «نوآوردگاه»، «ایرانسل پیچ» و… تلاش کرده است تا با حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان ایرانی، به کارآفرینی و اشتغال‌زایی در چارچوب رشد اقتصاد دیجیتال، کمک کند.

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول