اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حضور پرشور مردم شیراز در یوم الله 9 دی

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از ساعت 10 صبح امروز در بست شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ (ع) آغاز شده است و با برگزاری نماز جمعه پایان می‌یابد.

حضور پرشور مردم شیراز در یوم الله 9 دی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تجمع بزرگ 9 دی در شهر شیراز از ساعت 10 صبح آغاز شد و مردم در روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" با حضور باشکوه خود برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.

مردم ولایتمدار و شهید پرور شیراز با سر دادن شعار‌های "الله‌اکبر"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند.

همچنین جوانان و کودکان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی که بر روی آن‌ها عبارت " ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم" در این تجمع حاضر شدند.

راهپیمایان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) و گرامیداشت نام و یاد شهیدان انقلاب اسلامی در مراسم امروز  پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تصاویری از سردار سلیمانی و دیگر شهدای حرم را با خود به همراه داشتند.

 این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، رئیس کل دادگستری استان و دادستان فارس، فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان استان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم انقلابی و بصیر برگزار شد.

امسال در بیش از 500 مسجد استان، برنامه‌های هفته بصیرت و در 80 شهر هم مراسم تجمع برگزار می‌شود و سخنران مراسم امسال سردار سپهر جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول