اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

عرضه میوه شب عید پایین از قیمت بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ذخیره‌سازی میوه شب عید و عرضه آن به مردم کمتر از قیمت بازار خبر داد.

عرضه میوه شب عید پایین از قیمت بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق‌پوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان صمت نظارت ویژه‌ای بر روی کالای اساسی مردم دارد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان صمت نظارت دقیق بر بازار برای کنترل قیمت کالای اساسی مردم بوده و تاکنون ۱۰۰ کالای اساسی به‌صورت دقیق بررسی می‌شود.

وی با اشاره به دوجود تیم‌های بازرسی برای نظارت بر بازار گفت: با توجه به اینکه کشور در شرایط حساس اقتصادی به سر می‌برد تیم‌های بازرسی سازمان صمت به‌طور مستمر در بازار حضورداشته و بر روی کالای اساسی نظارت دارند.

رئیس سازمان صمت گیلان از ذخیره‌سازی کالاهای اساسی مردم خبر داد و بیان کرد: کالای موردنیاز مردم برای ذخیره‌سازی پیش‌بینی‌شده و حتی میوه‌های شب عید را جزو اقلام اساسی برای مردم قرار داده و ذخیره‌سازی آن در حال انجام شدن است.

دلق‌پوش با اذعان به اینکه میوه شب عید کمتر از قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود، تصریح کرد: برای تنظیم بازار میوه‌های شب عید به‌مانند سیب و پرتغال از هرکدام ۷۰۰ کیلوگرم ذخیره‌شده که مقداری از آن وارد استان گیلان و مابقی به‌زودی وارد می‌شود.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول