اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حفظ حریم نیروی انتظامی برای مردم فرهنگ سازی شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت: نیروی انتظامی تلاش های زیادی برای امنیت و آسایش مردم عزیز انجام می‌دهد و حفظ حریم آن‌ها باید برای مردم فرهنگ سازی شود.

حفظ حریم نیروی انتظامی برای مردم فرهنگ سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا بمناسبت هفته نیروی انتطامی در امامزاده یحیی بن زید(ع) اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت خوبی بوده تا همه مردم و مسئولان قدردان زحمات این عزیزان در حفظ نظم، انظباط، امنیت و آسایش جامعه باشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه دشمن در روزهای گذشته با توطئه های خود اتفاقات تلخی را در کشور رقم زده که به واسطه آن نیروی انتطامی در کف خیابان ها مورد اذیت و آزار افراد گمارده شده توسط دشمن شدند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اگر امروز فرزندان ما تحصیل می کنند، والدین دارای شغل بوده و به فعالیت می پردازند و یا مسئولان در جایگاه مسئولیت خود قرار دارند به واسطه تلاش های نیروی انتظامی بوده که همه ما اسوده خاطر در کشور زندگی می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می رسد حفظ حریم نیروی انتظامی باید در جامعه فرهنگ سازی شود و ما مدیون تلاش های انها هستیم.

ترابی با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت گفت: امام خمینی(ره) با نامگذاری این هفته و رفع اختلافات جزئی بین شیعه و مردم عزیز اهل سنت، تهدیدها را به فرصت و اختلافات را به وحدت تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه در همه امور نیاز به سواد و داشتن اطلاعات درباره ان موضوع است بیان کرد: همانطور که ما نیاز به سواد رسانه ای داریم در هفته وحدت می بایست به سواد تقریب توجه بیشتری شود تا بتوانیم تقریب و همدلی را در دلها کاشته و در جامعه استوار کنیم.

امام جمعه گنبدکاووس ابراز کرد: در این هفته ارتباطات اجتماعی و خانوادگی بین مردم خوب شیعه و سنی بیشتر شود تا ضمن رفاقت و مودت بیشتر ریشه های تقریب را در جامعه عمیق‌تر کنیم.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول