اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

صدور هشدار هواشناسی گلستان در خصوص وقوع سیلاب

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: با توجه به فعالیت سامانه‌های بارشی و افزایش شدت ناپایداری از عصر امروز پیش‌بینی می‌شود شاهد آبگرفتگی برخی معابر و احتمال سیلاب ناگهانی باشیم.

صدور هشدار هواشناسی گلستان در خصوص وقوع سیلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز امان‌محمد کمالی در ارتباط با وضعیت جوی استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: بعد از ظهر امروز تا صبح روز جمعه به تناوب در استان رگبار و رعد وبرق، وزش باد نسبتاً شدید موقتی و کاهش ۱۰ درجه‌ای دما، احتمال تگرگ و پدیده مه به ویژه در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: آبگرفتگی برخی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در نواحی مستعد، برخورد صاعقه و اختلال در تردد جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی خواهد بود.

وی با اشاره به هشدار جوی سطح نارنجی در گلستان بیان کرد: اجتناب از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در هنگام تردد از جاده‌ها و انجام تمهیدات پیشگیرانه لازم به شهروندان و گردشگران در استان گلستان توصیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس، بارش باران از بامداد امروز در سطح استان آغاز شده و همچنان به صورت نقطه ای ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول