اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جانمایی چند پایانه اتوبوس برای پنجشنبه آخر سال در همدان

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری از جانمایی چند پایانه اتوبوس برای پنجشنبه و جمعه آخر سال در همدان خبر داد

جانمایی چند پایانه اتوبوس برای پنجشنبه آخر سال در همدان

سید محمد پوروخشوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ماه پایانی سال و افزایش ترافیک سطح شهر به خاطر خریدهای مردم برای نوروز اظهار کرد: در این ایام تمام ناوگان عمومی همدان مانند سال‌های گذشته به مردم خدمات ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه در جمعه و پنجشنبه آخر سال نیز با تمام توان خدمات‌رسانی خواهد شد تا مردم دسترسی بهتری به حضور در باغ بهشت داشته باشند گفت: در این روزها مردم تا جایی که امکان دارد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و چند پایانه نیز مانند سال‌های گذشته تعبیه خواهیم کرد تا از همانجا به باغ بهشت نزدیک شوند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گفت: به دنبال این هستیم تعدادی از اتوبوس‌هایی که فعلا متوقف شده‌اند را وارد چرخه کنیم و خدمات بهتری طبق نیاز مردم ارائه شود.

وی افزود: شهروندان با زمان‌بندی مناسب خریدهای خود را انجام دهند و از حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا در این یک ماه پایانی افزایش پیک مسافر در سطح شهر را به حداقل برسانیم.

پوروخشوری با بیان اینکه به دنبال این هستیم اتوبوس‌های بیشتری جانمایی کنیم گفت: خوشبختانه تمام تاکسی‌ها نیز فعال هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با کمک هم در اسفندماه کمتر ترافیکی داشته باشیم افزود: دو دستگاه اتوبوس جدید نیز وارد ناوگان شد تا در مناطق کم‌برخوردار استفاده شود که در حال حاضر قیمت هر اتوبوس یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با بیان اینکه در یازدهمین انتخابات مجلس میزان خسارت به سایبان‌ها از نصب تبلیغات نامزدها، نسبت به سال‌های گذشته کمتر بوده است خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و نصب بنرها در سطح شهر باعث شد کمتر شاهد خسارت در سایبان‌ها باشیم.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول