اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خرید ۳۷۸ هزار تن گندم در همدان/ تسویه حساب با کلزاکاران

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان از خرید ۳۷۸ هزار و ۱۷۲ تن گندم تضمینی در همدان خبر داد و گفت: مطالبات کلزاکاران پرداخت و تسویه حساب شد.

خرید ۳۷۸ هزار تن گندم در همدان/ تسویه حساب با کلزاکاران

مسعود بکایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از خرید ۳۷۸ هزار و ۱۷۲ تن گندم تضمینی تا پانزدهم مردادماه در همدان خبر داد و اظهار کرد: ارزش این میزان گندم خریداری شده ۹۵۴ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: ۷۴۳ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده و ۲۱۱ میلیارد تومان باقی مانده است که میزان پرداخت ۷۷.۸۶ درصد است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه از مجموع گندم خریداری شده در استان، ۱۴ هزار و ۵۵۵ تن توسط مراکز دولتی انجام شده است گفت: ۲۲ هزار و ۲۹۴ تن توسط کارخانجات آرد، ۱۹۰ هزار و ۱۰۰ تن توسط سیلوهای بخش خصوصی و ۱۵۱ هزار و ۲۲۳ تن توسط مباشر(تعاونی‌های روستایی) خریداری شده است.

وی با تاکید به خرید ۳۷۸ هزار و ۱۷۲ تن گندم تضمینی در سطح استان تصریح کرد: یک‌هزار و ۱۶۴ تن نیز از سوی کارخانجات خرید توافقی انجام شده است.

بکایی با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۱۰ هزار و ۴۷۶ تن گندم خریداری شد که مقدار خرید گندم تا پانزدهم مرداد ۳۳۰ هزار و ۳۴۰ تن بود افزود: این میزان نسبت به امسال ۴۷ هزار و ۹۳۲ تن اختلاف دارد و شاهد رشد ۱۵ درصدی هستیم.

وی از خرید یک‌ هزار و ۹۳۵ تن کلزا تا ۱۵ مردادماه در سطح استان خبر داد و گفت: تا روز ۱۶ نیز تمام باقیمانده مطالبات دانه های رو‌غنی و کشاورزان کلزاکار استان پرداخت شد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان بیان کرد: بنابراین با واریز مبلغ بیش از ۹۰ میلیارد ریال، ۱۰۰ درصد وجوه کشاورزان تسویه ‌حساب شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول