اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف کالای قاچاق به ارزش یک‌میلیارد ریال در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ماموران پلیس آگاهی نهاوند موفق شدند در راستای مبارزه با امر قاچاق کالا تعدادی لوازم خانگی و گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کنند.

کشف کالای قاچاق به ارزش یک‌میلیارد ریال در نهاوند

احمد ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند در راستای اجرای طرح‌های جامع مبارزه با قاچاق کالا با اقدامات فنی و تخصصی، دو دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها یکدستگاه تلویزیون، دو دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۶ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف وسه متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در ماموریت دیگری ماموران پلیس آگاهی شهرستان دربازرسی ازیک باب مغازه ۴ هزار و ۲۰۰ عدد ژیلت و ۵۴ بسته حنا قاچاق کشف و در این خصوص پرونده تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان یک‌میلیارد برآورد شده است افزود: علاوه بر این در راستای دستور دادستانی شهرستان مبنی بر جلوگیری از فروش گردوی پوست سبز، اوایل هفته جاری از سوی ماموران کلانتری روستای دهفول سه و نیم تن
 گردو پوست سبز که به صورت غیر مجاز در حال حمل بود کشف و ضبط شد.

ساکی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول