اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بارش‌های همدان در آبان و آذرماه کمتر از حد میانگین است

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است گفت: طبق پیش‌بینی‌های فصلی بارش‌ها در آبان و آذر ماه سال جاری کمتر از حد میانگین بلندمدت است.

بارش‌های همدان در آبان و آذرماه کمتر از حد میانگین است

روح‌الله زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان با بیان اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در استان نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از نظر دمای تغییرات محسوس دما نخواهیم داشت افزود: طی ۲۴ گذشته نهاوند و اسدآباد با ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و شهرستان بهار با منفی یک درجه سردترین نقطه گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: طی ۲۴ گذشته دمای شهرستان همدان بین ۲۴ و صفر درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه طبق پیش‌بینی‌های فصلی بارش‌ها در آبان و آذر ماه سال جاری کمتر از حد میانگین بلندمدت است تصریح کرد: با نزدیک شدن به زمستان بارش‌ها نیز به حد میانگین خواهند رسید.

زاهدی با اشاره به اینکه با وجود پایداری جو امروز و فردا آلودگی هوا تداوم خواهد یافت یادآور شد: از یکشنبه هفته آینده وزش باد با سرعت کم باعث کاهش غلظت آلودگی هوا خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول