اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از انتشار فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز خبر داد.

فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی نماز منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمدرضا احسانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره هنرهای تجسمی نماز با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و بکارگیری ابزارهای هنری در ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت با موضوع نماز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال در دو بخش تجسمی و خوشنویسی برگزار می‌شود گفت: فراخوان جشنواره در بخش تجسمی با موضوع نقاشی، تصویرسازی، پوستر و در بخش خوشنویسی با موضوع نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث منتشر شده است.

احسانی با تاکید بر اینکه گروه سنی شرکت کنندگان شامل هنرمندان زیر ۴۵ سال است خاطرنشان کرد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر در دو بخش مشخص شده جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تاکید کرد: بر اساس فراخوان ۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بوده و مراسم اختتامیه جشنواره ۱۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

جشنواره امسال به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.hamedan.farhang.gov.ir و یا صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی @hamedan.farhang  مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول