اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بازداشت ۵ شکارچی متخلف در منطقه شکارممنوع الوند

رئیس سازمان محیط زیست شهرستان همدان از بازداشت پنج شکارچی متخلف در منطقه شکارممنوع الوند خبر داد.

بازداشت ۵ شکارچی متخلف در منطقه شکارممنوع الوند

مجید شعبانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بعد از وصول گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه شکارممنوع الوند و شنود صدای تیراندازی، تیم یگان حفاظت محیط زیست شهرستان همدان بلافاصله به محل مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه در جریان این حضور مشخص شد پنج شکارچی غیربومی به قصد شکار گراز به منطقه شکار ممنوع وارد شده‌اند گفت: پس از تعقیب و گریز، یکی از متخلفین دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.

رئیس سازمان محیط زیست شهرستان همدان با اشاره به اینکه چهار نفر دیگر همراه با چهار قبضه سلاح متواری شدند افزود: البته دوباره پس از انجام تعقیب و کمین در مسیر تردد احتمالی متخلفین، تمام متخلفین متواری، در ایست و بازرسی از قبل هماهنگ شده در ورودی شهر همدان بازداشت شدند.

وی گفت: از متخلفین ۴ قبضه سلاح گرم شامل ۲ قبضه ساچمه زنی، یک قبضه برنو و ۱ قبضه m1 ، تعداد ۱۴ عدد چهارپاره ، چهار عدد فشنگ ساچمه زنی و ۲۲ عدد فشنگ گلوله زنی کشف و ضبط شد.

شعبانلو تأکید کرد: با توجه به مغایرت شماره جواز حمل سلاح و شماره سریال حک شده بر روی هر دو اسلحه گلوله زنی، احتمالا سلاح‌های آنها نیز قاچاق یا فاقد مجوز بوده که درخواست کارشناسی بدنه آنها به دادگاه ارجاع شد.

وی با بیان اینکه تمام متخلفین و ادوات ضبط شده تحویل مراجع قضایی شدند گفت: خوشبختانه با توجه به ورود به موقع تیم یگان حفاظت به محل تخلف، متخلفین موفق به شکار نشده بودند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول