اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان آذرماه تمدید شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به دلیل استقبال گسترده مردم و کتابخوانان از یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، شرکت در این جشنواره تا پایان آذر ماه تمدید شد.

جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان آذرماه تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای سیاستگذاری جشنواره کتابخوانی رضوی، در پی درخواست متقاضیان و مجریان استانی، مهلت ثبت نام شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را تا ۳۰ آذرماه تمدید کرد اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی در استان همدان از ۲۲ خردادماه آغاز شد و تا پایان مهرماه پیش‌بینی شده بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره هر ساله با استقبال کتابخوانان مواجه شده است افزود: در سال گذشته بیش از ۴۲ هزار نفر در استان همدان در این جشنواره که کاملا به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان افزود: این جشنواره که از ششمین دوره خود زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شده، طی پنج سال اخیر با افزایش چشمگیر آمارهای کمی و کیفی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: همه رده‌های سنی می‌توانند در بخش‌های مختلف این جشنواره شامل مسابقه چهارگزینی، نقاشی و پویش به صورت فردی و گروهی شرکت کنند و به همین دلیل با استقبال مردم مواجه شده است.

زارعی با بیان اینکه امسال ششمین سالی است که کتابخانه‌های عمومی این مسابقه را برگزار می‌کنند ادامه داد: در سال ۹۵ تعداد ۴ هزار و ۹۷۱، در سال ۱۳۹۶ تعداد ۲۰ هزار و ۸۴۵، در سال ۱۳۹۷ تعداد ۴۵ هزار و ۶۹۹، در سال ۱۳۹۸ تعداد ۶۱ هزار و ۲۲۵ و در سال ۱۳۹۹ تعداد ۴۲ هزار نفر در این رویداد فرهنگی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از مردم به ویژه خانواده‌ها درخواست داریم در این رویداد فرهنگی شرکت کنند گفت: افراد می‌توانند برای دریافت منابع به کتابخانه‌های عمومی استان و برای دریافت فایل الکترونیکی و یا صوتی به https://www.samakpl.ir/  مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول