اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شرکت آرین سیستم تولید کننده نرم افزار ArianERP

شرکت داده پردازی آرین سیستم در طی بررسی‌ها و تحقیقاتی که از نرم افزارهای موجود در بازار داشت، توانست در مدت زمان کوتاهی نیازهای اصلی مشتریان را شناسایی و محصول یکپارچه خود به نام نرم افزار ArianERP را تولید و در بازار عرضه کند.

شرکت آرین سیستم تولید کننده نرم افزار ArianERP

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شرکت داده پردازی آرین سیستم از سال ۱۳۸۳ با همکاری جمعی از متخصصان و نخبگان صنعت نرم افزار فعالیت خود را در حوزه تولید نرم افزارهای یکپارچه آغاز کرد. اولین محصول شرکت نرم افزاری آرین سیستم نرم افزار ArianMIS بود که به صورت یکپارچه و منعطف در جهت رفع نیازهای صنعت در اولین سالهای تاسیس شرکت استفاده می شد که به منعطف بودن نرم افزار شهرت گرفته بود.

شرکت داده پردازی آرین سیستم در طی بررسی‌ها و تحقیقاتی که از نرم افزارهای موجود در بازار داشت، توانست در مدت زمان کوتاهی نیازهای اصلی مشتریان را شناسایی و محصول یکپارچه خود به نام نرم افزار ArianERP را تولید و در بازار عرضه نماید.

این شرکت پس از گذشت دو دهه از فعالیت خود در تولید محصولات دانش بنیان و ارائه خدمات مختلف و مشاوره در زمینه نرم افزارهای مالی، حسابداری، صنعتی و اتوماسیون اداری توانست تائیدیه شرکتهای دانش بنیان را در سال ۱۴۰۰ از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت نماید. تا شروعی باشد در گسترش خدمات و افزایش توان استخدام نیروهای زبده که این مهم را عملی سازد. هم اکنون این شرکت در پارک علم و فناوری پردیس در حال ساخت ساختمان تحقیق و توسعه خود برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت خود است.

فعالیت های اصلی آرین سیستم

• ارائه راهکارهای نرم افزاری یکپارچه برای کسب و کارهای بزرگ با نام ArianERP
• ارائه راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط با نام نرم افزار حسابداری فرداد
• ارائه خدمات استقرار و پشتیبانی نرم افزار حسابداری فرداد و ArianERP برای مشتریان
• ارائه راهکارهای امنیت اطلاعات سازمانی

 شرکت های زیر مجموعه آرین سیستم

در حال حاضر آرین سیستم 4 شرکت زیر مجموعه خود دارد، این شرکتها برای انجام فعالیت های تخصصی در صنعت نرم افزار تاسیس شده اند. شرکت آرین سیستم توانسته است سبد محصولات و خدمات خود را توسط گروه های متخصص در زیر سایه یک برند شناخته شده ادامه دهد. این شرکتها توسط افراد متخصص و با تجربه گروه داده پردازی آرین سیستم تاسیس شده اند و مجموعه ای از نیروهای انسانی متخصص در زمینه ارائه راهکارهای نرم افزاری و فناوری اطلاعات را در خود جای داده است.
این شرکتهای تخصصی با فعالیت منحصر به فرد خود در حوزه های مختلف صنعت فناوری اطلاعات، آرین سیستم را در ارائه بهترین محصولات و خدمات بر اساس بروزترین تکنولوژی ها یاری رساند.

ارزش های آرین سیستم

بروز بودن
آرین سیستم همیشه در تلاش است تا با بررسی نیازهای صنعت و مشتریان خود محصولاتی درخور نیازهای مشتریان تولید کند و برای تحقق این مهم از مهارت و استعداد افراد بروز در فناوری اطلاعات استفاده می کند. طی دو دهه اخیر، دستاوردهای مهمی ازقبیل دریافت پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دریافت گواهینامه 10002 ISO و گواهینامه ISO 10004 از شرکت IMQ ایتالیا، نتایجی از تائیدیه های سازمان های بررسی کیفیت است.

تولید دستاورد
آرین سیستم با بررسی دقیق بازار و نیاز مشتریان آمده است تا با افزایش بهره وری از نرم افزار به دریافت دستاورد استفاده از محصول در جهت رشد کسب و کار مشتریان کمک کند. آرین سیستم فقط به دنبال فروش محصولات خود نیست و با ارائه خدمات مشاوره در نحوه استفاده و استقرار محصولات به کسب و کارها کمک می کند، تا با استفاده از محصولات خود دستاوردهای چشمگیری در صنعت مشتریان بوجود آید.

مشتری مداری
شرکت آرین سیستم تمام تعهدات خود نسبت به مشتریان را اجرا نموده و کارکنان این مجموعه، با همفکری و همدلی به بهبود مستمر سیستم‌های مدیریتی کمک می نمایند.

تیم محوری
یکپارچگی محصولات آرین سیستم از وجود تیم های سازمانی همسو نشات گرفته است ما یک گروه نرم افزاری که در قالب چند تیم تخصصی هستیم که رشد و شکوفایی خود را در ارتقای توانمندی های تک به تک اعضای تیم خود می دانیم که انجام کارها به صورت تیم محور یکی از ارزش های بنیادی شرکت آرین سیستم است.

محصولات آرین سیستم

1- نرم افزارهای ArianERP تحت وب
نرم افزار ArianERP با یکپارچه سازی تمام اطلاعات در واحدهای مختلف سازمان، سازگاری با نیازهای جدید کسب و کارها، فرآیند محوری و برخورداری از 2 نسخه تحت وب و تحت ویندوز جایگاه ویژه ای در سازمان‌ها دارد.
نرم افزار ArianERP با تمرکز بر روی موارد مهم کسب و کارها و ایجاد امکان دسترسی سریع به تمام اطلاعات، به بهبود فرآیندهای کسب و کار و افزایش سوددهی سازمان کمک می‌نماید.
نرم افزارArianERP از 5 حوزه نرم افزاری اصلی شامل حوزه مالی، حوزه تولید، حوزه بازرگانی، حوزه منابع انسانی و اتوماسیون اداری و 48 ماژول نرم افزاری تشکیل شده است. همه این 48 ماژول و 5 حوزه ارتباطی یکپارچه بایکدیگر دارند و گزارشات جامع نرم افزار ArianERP، مدیران را در جهت تصمیم گیری‌های مهم برای سازمان یاری می‌کنند.

2- نرم افزارهای ArianERP ابری
نرم افزار ERP ابری آرین سیستم تمام منابع سخت افزاری مورد نیاز سیستم‌های ERP را تامین می نماید. مشتریان بدون نیاز به آماده سازی تجهیزات خاص، فقط با استفاده از بستر اینترنت می‌توانند از نرم افزار ERP ابری آرین سیستم استفاده کنند.
امنیت بالای نرم افزار ابری ArianERP، هزینه پایین‌تر نسخه ابری نسبت به خرید لایسنس و تهیه زیر ساخت سخت افزاری، سهولت استفاده از نرم افزار ابری و امکان دسترسی جامع به تمام اطلاعات نرم افزار بدون محدودیت زمانی و مکانی از دلایلی است که باعث افزایش مشتریان وفادار نرم افزار ابری آرین سیستم شده است.
نرم افزار ابری ArianERP تمام ماژول های نسخه تحت وب را پوشش می دهد و هم اکنون 23% از مشتریان آرین سیستم از نسخه ابری استفاده می کنند.

3- نرم افزار حسابداری فرداد
نرم افزار حسابداری فرداد که از محصولات آرین سیستم بوده و برای شرکت‌های متوسط و کوچک طراحی شده است، دارای ۴ بسته حسابداری پیمانکاری، حسابداری بازرگانی، حسابداری خدماتی و حسابداری تولیدی می باشد.
نرم افزار فرداد به صورت یکپارچه به مدیریت اطلاعات می‌پردازد و هریک از بسته‌های آن، باتوجه به نیازهای روز کسب و کارها طراحی شده‌اند.

• با استفاده از بسته پیمانکاری فرداد، شما می‌توانید به صورت همه جانبه مدیریت مالی پروژه‌های پیمانکاری مختلف را انجام بدهید.
• از طریق بسته بازرگانی فرداد، می‌توانید تمام گزارشات مالی و فعالیت‌های تجاری را زیر نظر گرفته و به آنالیز میزان فروش خود بپردازید.
• با استفاده از بسته خدماتی فرداد، می‌توانید به صورت یکپارچه وضعیت مالی شرکت خود را بررسی نموده و با بهینه سازی خدمات در خواست‌های بیشتری دریافت کنید.
• از طریق بسته تولیدی فرداد، می‌توانید برای محصولات خط تولید خود در مدت زمان کوتاهی برنامه ریزی کنید و بهای تمام شده هریک از محصولات را به آسانی بدست آورید.

سایت شرکت آرین سیستم www.ariansystem.net است که می توانید از محصولات این شرکت بیشتر اطلاع کسب نمائید. همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره خرید نرم افزار ERP از کارشناسان فروش شرکت آرین سیستم، با شماره ۴۳۰۲۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول