اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مصدومیت سه نفر در انفجار کارگاه ال پی جی در همدان/ ۷۰ کپسول منفجر شد

فرماندار شهرستان همدان از مصدومیت سه نفر در انفجار کارگاه ال پی جی در این شهر خبر داد.

مصدومیت سه نفر در انفجار کارگاه ال پی جی در همدان/ ۷۰ کپسول منفجر شد

مسلم مخفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آتش‌سوزی شدید ظهر امروز اظهار کرد: در این حادثه انفجار گاز احتمالا به خاطر نشت گاز Lpg بوده است.

وی با اشاره به اینکه محل حادثه مکان نگهداری کپسول‌های Lpg بوده است گفت: طبق گفته‌ها در این حادثه تقریبا ۷۰ کپسول منفجر شده است.

فرماندار شهرستان همدان از مصدومیت سه نفر در این حادثه خبر داد و افزود: یک خانم و دو نفر آقا دچار حادثه شدند که خوشبختانه وضعیت وخیمی ندارند و به بیمارستان منتقل شده اند تا مورد مداوا قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه پنج دستگاه خودرو دچار انفجار و حریق و سوختگی کامل شده است خاطرنشان کرد: ساختمان‌‌ها و ابنیه محل هم آسیب‌هایی دیده‌اند.

مخفی با بیان اینکه علت دقیق حادثه فعلا مشخص نیست و کارشناسان بررسی لازم را انجام خواهند داد گفت: خوشبختانه دستگاه‌های امدادی و آتش‌نشان به موقع رسیدند و آتش کنترل شد و به ساختمان‌ها و انبارهای اطراف سرایت نداشت.

وی تاکید کرد: می‌توانست آتش‌سوزی خطرناک باشد اما با حضور به موقع آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان اتفاق خاصی نیفتاد و آتش مهار شد.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول