اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری ۱۳ تبعه مالزیایی، سنگاپوری و سنگالی در دریای عمان

فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت: ۱۳ تبعه مالزی، سنگاپور و سنگال به همراه محموله‌ای یک میلیون لیتری از سوخت قاچاق در آبهای دریای عمان دستگیر شدند.

دستگیری ۱۳ تبعه مالزیایی، سنگاپوری و سنگالی در دریای عمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت و کشف محموله سوختی قاچاق در مرزهای آبی این استان خبرداد.  

حسین دهکی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقب‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان استان و شهرستان  جاسک، یک باند از قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می‌کردند، شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: با اقدام به موقع مرزبانان و دریک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان جاسک از این اتباع خارجی شناسایی و توقیف شد.   

سرهنگ دهکی بیان کرد:در این عملیات یک فروند کشتی خارجی توقیف و بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق ازنوع گازوئیل به ارزش ۷۰میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در این رابطه ۱۳نفر متهم خارجی تبعه کشور اندونزی، سنگاپور و سنگال دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه درحال پیگیری است.        

این مقام انتظامی با اشاره بر شمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصاد و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه رادرمناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

انتهای پیام/۳۲۶۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول