اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«حسینیه‌های» بندرلنگه در صف مبارزه با یک ویروس/ «زنان» جهادی آن سوی سنگر + فیلم

عده‌ای از برادران و خواهران بسیجی با عزمی جهادی و راسخ اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در حسینیه منتظران حضرت مهدی(عج) محله پنجاه دستگاه بندرلنگه نموده‌اند.

«حسینیه‌های» بندرلنگه در صف مبارزه با یک ویروس/ «زنان» جهادی آن سوی سنگر + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حسینیه‌هایی که تا دیروز مکانی برای گردهمایی عاشقان امام حسین(ع) و سوگواری برای سرور و سالار شهیدان در ماه محرم و همچنین برگزاری مراسمات مختلف در مناسبت‌های مذهبی و اعیاد در طول سال بود امروز به قرارگاه‌های جهادی مبارزه با ویروس منحوس کرونا تبدیل شده است.

 

 

یکی از این حسینیه‌ها، حسینیه منتظران حضرت مهدی(عج) محله پنجاه دستگاه بندرلنگه است، عده‌ای از برادران و خواهران بسیجی با عزمی جهادی و راسخ اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در این حسینیه نموده‌اند.

 

 

اهالی محله پنجاه دستگاه و هیأت امنای حسینیه منتظران حضرت مهدی(عج) و پایگاه بسیج خواهران حضرت بتول(س) بندرلنگه در قالب قرارگاه جهادی و طرح تحول این محله که با نام شهید کاظم رضوی نیز مزین شده است با فراهم کردن چرخ‌های خیاطی و آموزش‌های لازم و رعایت نکات بهداشتی در دو شیفت کاری صبح و عصر اقدام به تولید روزانه بیش از ۳۰۰ ماسک می‌کنند.

 

 

این ماسک‌ها در محلات پنجاه دستگاه، بلوچ و شاه باقر بین اهالی به‌صورت رایگان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/88028/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول