اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هشدار فرماندار بندرعباس به عمده‌فروشان!/ اتلاف وقت «ممنوع»

فرماندار شهرستان بندرعباس نسبت به اتلاف وقت عمده‌فروشان مواد غذایی جهت جابجایی واحدهای صنفی خود از سطح شهر به مجتمع صنفی شهدای اصناف هرمزگان هشدار داد.

هشدار فرماندار بندرعباس به عمده‌فروشان!/ اتلاف وقت «ممنوع»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس در کمیته ساماندهی صنوف بنکداران این شهرستان نسبت به اتلاف وقت عمده‌فروشان مواد غذایی جهت جابجایی واحدهای صنفی خود از سطح شهر به مجتمع صنفی شهدای اصناف هرمزگان هشدار داد.

وی در ادامه با تأکید بر تسریع بیشتر به اتمام کارهای جزئی باقیمانده این پروژه افزود: برقراری خطوط ارتباطی و اتصال به شبکه اینترنت مجتمع صنفی شهدای اصناف هرمزگان با رایزنی مدیرعامل شرکت مخابرات استان هماهنگ و مقرر شد در ابتدای هفته آتی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بندرعباس در ادامه گفت: روشنائی بلوار ورودی نیز با شهردار و مدیرعامل شرکت برق طی یک مذاکره تلفنی، مقرر شد تا پایان هفته جاری انجام شود.

در ادامه محمد اسماعیلی رئیس اتحادیه عمده‌فروشان مواد غذایی با ارائه گزارشی از روند صدور ۷۰ درصدی پروانه کسب در مجتمع جدید و مساعدت‌های همکاران صنفی، آن را مطلوب خواند و خواستار تسریع در انجام پروژه روشنایی، ارتباطات و امنیت انتظامی شد.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد با همکاری سازمان صمت آن دسته از انبارهای نگهداری کالاهای بدون کد شناسه صنفی جامع پلمب شود و همچنین متصدیان صنوفی که در شهرک صنفی مستقر شده‌اند سریعأ نسبت به انتقال کالای باقیمانده از انبارهای سطح شهر اقدام نمایند.

پلیس راهور نیز بنا به مصوبه، قبل از ورود خودروهای سنگین حامل موادغذایی به داخل محدوده شهری خودداری و آنان را به سمت مجتمع تجاری واقع در بلوار راه آهن هدایت نماید.

همچنین ادارات تعزیرات حکومتی و نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان می‌بایست بر حسب قوانین و مقررات با متمردین و متخلفین برخورد قانونی نماید.

مرکز بهداشت شهرستان نیز در پاسخ به استعلام متقاضیان پروانه کسب تسریع و انبارهای غیر بهداشتی را حسب حکم قضایی پلمب نماید.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول