اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رکورد ۱۰ هزار سفر اسنپی در کیش زده شد

با اینکه کمتر از یک ماه از حضور اسنپ در جزیره‌ کیش می‌گذرد، کیشوندان و گردشگران استقبال بسیار خوبی از این تاکسی اینترنتی داشته‌اند و اسنپ موفق شد رکورد بیش از ۱۰ هزار سفر را در کیش ثبت کند.

رکورد ۱۰ هزار سفر اسنپی در کیش زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با اینکه کمتر از یک ماه از حضور اسنپ در جزیره‌ کیش می‌گذرد، کیشوندان و گردشگران استقبال بسیار خوبی از این تاکسی اینترنتی داشته‌اند و اسنپ موفق شد رکورد بیش از ۱۰ هزار سفر را در کیش ثبت کند.

در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ خودرو در جزیره کیش با اپلیکیشن اسنپ در حال فعالیت هستند و این شرکت تاکسی اینترنتی سعی می‌کند با راهکارهای هوشمند خود تردد با کیفیت، سریع و ایمن را برای کیشوندان و گردشگران امکان‌پذیر کند.

دسترسی آسان، سرعت، مقرون به صرفه بودن و شفافیت در قیمت‌گذاری از مهم‌ترین مزایای تاکسی‌ اینترنتی اسنپ نسبت به شیوه‌های سنتی حمل‌ونقل است. قیمت‌گذاری اسنپ در جزیره کیش بر اساس اطلاعات و داده‌هایی که از تحقیقات بازار به دست‌ آمده و همچنین با در نظر گرفتن تعرفه‌های موجود انجام می‌شود. با این حال، الگوریتم‌های قیمت‌گذاری اسنپ دائما بر اساس شرایط موجود در حال متناسب‌سازی خواهد بود.

برای پشتیبانی از سفرهای جزیره کیش، مرکز ارتباط اسنپ به صورت ۲۴ساعته در هفت‌ روز هفته در خدمت کاربران راننده و مسافر است. برای ارتباط با این مرکز می‌توانید از طریق منوی اپلیکیشن به بخش «پشتیبانی» مراجعه کنید. هر تماس از سوی کاربران یعنی یک شانس دوباره برای حفظ، بهبود، ترمیم و نوسازی یک رابطه. با اتکا بر این دیدگاه، هیچ تماسی از سوی کاربران در مرکز ارتباط اسنپ بدون پاسخ نمی‌ماند و این مرکز برای هر دغدغه‌ پاسخی دارد.

اکنون، اسنپ در بیش از ۱۷۰ شهر ایران خدمات‌رسانی می‌کند و تعداد کاربران راننده ثبت‌نامی در آن بیش از ۲ میلیون نفر و تعداد مسافران بیش از ۳۰ میلیون نفر است. این تاکسی اینترنتی رکورد ۲ میلیون سفر روزانه را زده و امیدوار است بتواند در جزیره کیش نیز مانند دیگر شهرهای کشور خدمات باکیفیتی را در اختیار مسافران و کاربران راننده خود قرار دهد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول