اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور| تعویض طلایی اشجاری شهرداری را از باخت نجات داد

شهرداری بندرعباس در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در تبریز، مقابل محتشم این شهر 2 بر 2 متوقف شد.

لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور| تعویض طلایی اشجاری شهرداری را از باخت نجات داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که هفته گذشته مقابل تیم ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به تساوی یک یک دست یافت در  هفته بیست و سوم به تبریز رفت و با محتشم این شهر دیدار کرد.

شهرداری‌ بندرعباس تا قبل از این بازی  با ۲۵ امتیاز در مکان دهم  و تیم تبریزی با ۲۴ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌ بندی گروه اول قرار گرفته بود. 

نزدیکی امتیازات دو تیم و جایگاه آن ها در جدول رده‌بندی حساسیت این دیدار را دو چندان کرده است. شهرداری بندرعباس که برای ماندن در لیگ دسته دوم باید چند بازی باقی مانده را با امتیاز به پایان ببرد با هدف کسب سه امتیاز پا به این دیدار گذشت.

در نیمه نخست این بازی این تیم محتشم تبریز بود که با دوگل شهرداری را شکست داد و با پیروزی به رختکن رفت.

در نیمه دوم شاگردان حسن اشجاری در تیم شهرداری بندرعباس در دقیقه ۵۸ توسط هادی دهقانی یکی از گل های خورده را جبران کردند تا بازی دو بریک شود. نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس که از حساسیت این دیدار و کسب حداقل یک امتیاز آن آگاه بودند دست هر لحظه فشار حملات خود روی دروازه سفید پوشان تبریزی بیشتر می کردند تا به گل مساوی برسند اما کمی هم بد شانس بودند. 
در ادمه و در دقیقه ۸۸ بلاخره شهرداری بندرعباس مزد برتری خودش درنیمه دوم را گرفت و سبحان سحر خیز که به عنوان بازیکن جانشین وارد بازی شد در کمتر از پنج دقیقه از ورودش گل مساوی را برای نارنجی پوشان زد. 

این دیدار در پایان با نتیجه دو دو مساوی به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. 

به گزارش فارس، لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۸  تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است و شهرداری بندرعباس در گروه الف با تیم های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران و محتشم تبریز هم گروه است.

انتهای پیام / 88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول