اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۱۲۵۰ فروشگاه در هرمزگان به طرح کالابرگ الکترونیک پیوسته اند

مدیر اجرایی طرح کالا برگ الکترونیک در هرمزگان گفت: ۱۲۵۰ فروشگاه تاکنون در هرمزگان به طرح کالابرگ الکترونیک پیوسته اند.

۱۲۵۰ فروشگاه در هرمزگان به طرح کالابرگ الکترونیک پیوسته اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید فرداد مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیک امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: ۱۲۵۰ فروشگاه در هرمزگان به طرح کالا برگ الکترونیک پیوسته اند و این شمار در حال افزایش است.

وی با بیان این که شمار تراکنش ها در این زمینه نیز رو به افزایش است، افزود: دراین طرح، برای حفظ قدرت خرید مردم قیمت ۱۰ قلم کالای اساسی بر مبنای شهریور ۱۴۰۰ محاسبه و دولت براساس سبد کالای مشخص شده، مابه التفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می‌کند.

به گفته فرداد، اجرای این طرح در استان هرمزگان به خوبی در حال اجراست و از امروز در ۳ استان دیگر از جمله قزوین و گیلان و مرکزی نیز به تدریج آغاز می شود.

به گزارش فارس، در این طرح اعتباری به میزان یارانه در شماره ملی سرپرست خانوار شارژ شده به طوری که وی با هر کدام از کارت های بانکی خود می تواند اقدام به خرید هر کدام از ۱۰ قلم کالای اساسی از فروشگاههای منتخب نموده و هزینه آن را بر اساس مبنای شهریور ۱۴۰۰ از اعتبار خود و ماالتفاوت آن را از حساب شخصی خود پرداخت نماید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول