اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اختصاص بیش از 9 میلیارد تومان برای اجرای طرح زنجیره تولید گوشت قرمز

مدیرکل امور عشایر ایلام، گفت: امسال برای اجرای طرح زنجیره گوشت قرمز در مناطق عشایری ایلام 9 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

اختصاص بیش از 9 میلیارد تومان برای اجرای طرح زنجیره تولید گوشت قرمز

فرشاد یاسمی مدیرکل امور عشایر ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در سال جاری تولید گوشت قرمز در بین عشایر ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: سالانه 8 هزار تن گوشت قرمز و 465 تن روغن حیوانی، 178 هزار تن لبنیات و یک هزار و 600 تن پشم و مو؛ حاصل تولیدات عشایر استان ایلام است.

 مدیرکل امور عشایر ایلام، گفت: جهت بهبود وضعیت اقتصادی و تشویق جامعه هدف به تولید و اشتغال در راستای جهش تولید، تسهیلات ارزان قیمت در اختیار عشایر قرار می‌گیرد.

یاسمی ادامه داد: امسال برای اجرای طرح زنجیره گوشت قرمز در ایلام 9 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که این میزان پس از شناسایی در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: 99 کانون برای استقرار عشایر شناسایی شده است که از این تعداد زیر ساخت‌های 15 مکان برای تجمیع و یکجا نشینی عشایر مهیا و آماده شده است.

مدیرکل امور عشایر ایلام گفت:  تامین آب شرب، نگهداری و مرمت راه‌های عشایری، بهسازی چشمه‌ها و قنوات و نیز تهیه علوفه عشایر در حین کوچ از دیگر فعالیت‌ها در راستای حمایت از عشایر است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول