اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

راهبری شغلی الگوی ایجاد 50 درصد مشاغل مددجویان ایلامی

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۵۰ درصد مشاغل ایجاد شده برای مددجویان کمیته امداد ایلام در سال گذشته از طریق راهبران شغلی بوده است.

راهبری شغلی الگوی ایجاد 50 درصد مشاغل مددجویان ایلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام ظهر امروز رضا طاهری مدیر کل کمیته امداد امام (ره) در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام گفت: صنایع دستی از زمینه‌های مهم مشاغل خانگی مدد جویان است و در این زمینه و در راستای آموزش خانواده‌ها، نیازمند همکاری میراث فرهنگی استان هستیم.

وی افزود: فرش بافی و صنایع دستی از مهم‌ترین این مشاغل هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۵۰ درصد مشاغل ایجاد شده برای مددجویان کمیته امداد ایلام در سال گذشته از طریق راهبران شغلی بوده است. 

طاهری بیان کرد: طرح راهبری شغلی و استفاده از تجربیات کار آفرینان حرفه‌ای از برنامه‌های مهم کمیته امداد است. 

فرزاد شریفی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ایلام در این نشست بیان کرد: ظرفیت بسیار خوبی در بین خانواده‌های مددجو در زمینه تولیدات صنایع دستی وجود دارد و ما آمادگی داریم در راستای توسعه این مشاغل با کمیته امداد همکاری کنیم.

وی افزود: در زمینه ایجاد مشاغل مرتبط با تولیدات صنایع دستی، گلیم، بازگشت مددجویان به روستاها از طریق راه اندازی مشاغل مرتبط و حضور مددجویان در نمایشگاه‌های صنایع دستی بدون دریافت هزینه از آن‌ها با کمیته امداد همکاری می‌کنیم.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان با موضوع آموزش و اشتغال آفرینی به امضا رسید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول