اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آبشار زیبا اما خطرناک آب ملخ بازهم قربانی گرفت

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: صبح امروز با تماس دهیاری روستای آب ملخ با هلال‌احمر مبنی بر غرق شدن خانمی در آبشار، دو گروه امداد و نجات کوهستان به منطقه اعزام شد

آبشار زیبا اما خطرناک آب ملخ بازهم قربانی گرفت

 سید نور محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: طی تماسی که با نجات گران جمعیت هلال‌احمر گرفته شد دو گروه امدادی به منطقه اعزام و سریعاً عملیات جستجو برای پیدا کردن این خانم شروع شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم افزود: بین ساعت 9 تا 10 صبح امروز در تماس تلفنی دهیار روستای آب ملخ مبنی بر غرق شدن خانمی 34 ساله دو گروه امداد و نجات کوهستان به منطقه اعزام شدند و جست‌وجو جهت پیدا کردن وی به کمک اهالی بومی منطقه همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این خانم که از اهالی شهر مبارکه هست و با توجه به جاذبه‌های طبیعت آبشار برای گرفتن عکس رفته بود که در اثر بی‌احتیاطی به داخل آب می‌افتد و تاکنون جستجو برای پیدا کردن وی ادامه دارد.

منطقه گردشگری آب ملخ یا تخت سلیمان یکی از نقاط بسیار خطرناک گردشگری در سمیرم است که تاکنون 50 نفر گردشگر در این نقطه براثر بی‌احتیاطی به داخل رودخانه سقوط کرده‌اند که حتی جنازه بیشتر آن‌ها پیدا نشده است.

به گزارش فارس، رودخانه آب ملخ جنوبی‌ترین رودخانه در سمیرم است که تمامی رودخانه‌های که از سمیرم سرچشمه می‌گیرد از این نقطه از شهرستان خارج می‌شود و در سال جاری به دلیل بارندگی‌های زیاد این رودخانه بسیار پر آب و خروشان است آب ملخ یکی از نقاط گردشگری در فاصله 55 کیلومتری جنوب سمیرم و در فاصله 215 کیلومتری جنوب استان اصفهان واقع‌شده است.

انتهای پیام /63111/پ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول