اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محمدی: بدون حاشیه و جنجال رسانه‌ای حق آموزش شکاری را گرفتیم

مدیر عامل باشگاه ذوب‌‎آهن گفت: با وجود همه مشکلات تحریمی و جابه‌جایی پول با ساز و کارهای قانونی توانستیم حق آموزش رضا شکاری را دریافت کنیم، بدون هیچ حاشیه، جنجال رسانه‌ای و سر و صدا، خیلی آرام و حساب شده کار را پیش بردیم و نتیجه لازم کسب شد.

محمدی: بدون حاشیه و جنجال رسانه‌ای حق آموزش شکاری را گرفتیم

جواد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص فعالیت‌های باشگاه ذوب‌آهن در شرایط فعلی اظهار داشت: با توجه به دستورات اعلام شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و به‌ ویژه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که از امروز آغاز شده، در حال‌ حاضر هیچ فعالیت جمعی در هیچ تیم و رشته‌ای از باشگاه ذوب‌آهن انجام نمی‌شود و برای شروع فعالیت‌ها نیز منتظر تصمیم مراجع رسمی خواهیم ماند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان افزود: البته همه بازیکنان و به‌ ویژه بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن روزانه برنامه تمرینی خود را از مربی دریافت کرده و به‌صورت انفرادی در منازل خود به تمرین می‌پردازند تا از فرم خارج نشوند.

وی بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود تمرینات را از اول فروردین شروع کنیم ولی با شرایط به‌وجود آمده مجبور به تغییر تمام برنامه‌ریزی‌ها شدیم.

محمدی در مورد رادولوویچ و بازیکنان خارجی ذوب‌آهن عنوان کرد: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از اصفهان خارج شده ولی تعدادی از بازیکنان در شهر مانده و در منازل خود به تمرین می‌پردازند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سؤال که چقدر از عملکرد سرمربی جدید راضی است، گفت: رادولوویچ ۵ هفته به عنوان سرمربی تیم روی نیمکت ذوب‌آهن بود و بازیکنان با وجود زمان بسیار کمی که برای تمرین در اختیار داشتند به خوبی با سرمربی هماهنگ شده و نمایش قابل قبولی از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: در این ۵ بازی دو برد، دو باخت و یک مساوی داشتیم و موفق شدیم تیم نفت آبادان که پدیده نیم‌فصل اول محسوب می‌شود را ببریم و همچنین هر دو باخت ما در خارج از خانه و در مقابل تیم‌های مدعی استقلال و تراکتورسازی بود؛ یک تساوی نیز مقابل سپاهان که مدعی قهرمانی است به دست آوردیم.

محمدی افزود: در دو بازی خارج از خانه که شکست خوردیم از سوی داوران بسیار آسیب دیدیم و دپارتمان داوری رسما با ارسال نامه کتبی اعلام کرد که تصمیمات داوران به ضرر تیم ذوب‌آهن بوده و همچنین قول دادند که این اتفاق‌ها تکرار نشود، هرچند در این دو بازی نیز عملکرد خوبی داشتیم و مستحق باخت نبودیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با بیان این‌که در حال حاضر مهم‌ترین موضوع سلامتی بازیکنان، تماشاگران و همه مردم است، گفت: در ابتدا باید امنیت روانی و جسمانی بر مردم حاکم شود و پس از آن در خصوص بازی‌های لیگ برتر فوتبال برنامه‌ریزی کنیم لذا در این شرایط شروع مجدد لیگ برتر کار آسانی نیست.

وی افزود: همه تیم‌ها حداقل چهار هفته برای بدنسازی زمان نیاز دارند تا به شرایط حداقلی برای بازی کردن برسند و اگر لیگ امسال هم برگزار شود قطعا با کیفیت پایین به کار خود ادامه خواهد داد و چه بسا بر روند آینده فوتبال ما و لیگ برتر فصل بعد نیز تأثیر منفی خواهد گذاشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که در مورد ادامه لیگ از باشگاه‌ها نظرخواهی شده یا خیر گفت: تاکنون به صورت کتبی نظرخواهی از ما نشده است و این‌که دلخواه ما رقم بخورد شاید غیرمنطقی باشد.

محمدی در خصوص پرونده‌های باشگاه ذوب‌آهن در دادگاه‌های بین‌المللی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم برای حل چندین پرونده بین‌المللی علیه باشگاه، یک تیم کاری منسجم تشکیل دادیم و در نهایت رأی همه پرونده‌های بین‌المللی به نفع ذوب‌آهن صادر شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان افزود: در شرایطی که بسیاری از دیگر باشگاه‌های کشور با مشکلات و پرونده‌های بین‌المللی خود به‌ شدت درگیر هستند و حتی در معرض بسته شدن پنجره‌های نقل‌ و انتقال و یا کسر امتیاز قرار دارند، توانستیم در همه پرونده‌های خود به نتیجه مثبت برسیم.

وی در خصوص پرداخت حق رشد رضا شکاری از سوی باشگاه روبین‌کازان اعلام کرد: با وجود همه مشکلات تحریمی و جابه‌جایی پول با ساز و کارهای قانونی توانستیم حق آموزش رضا شکاری را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: این نیست که کسی بخواهد این موفقیت را به نام خودش تمام کند، من که در باشگاه مستقر هستیم اگر بخواهم به نام خودم تمام کنم، کار کاملا غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای است و با اصول مدیریت، عقلانی و انصافی منطبق نیست.

محمدی همچنین خاطر‌نشان کرد: یک تیم پشت این جریان بود و این نتیجه برای باشگاه ذوب‌آهن و کشور به دست آمد؛ از شرکت سهامی ذوب‌آهن گرفته تا کارکنان باشگاه برای این مسأله زحمت کشیدند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: بدون هیچ حاشیه، جنجال رسانه‌ای و سر و صدا، خیلی آرام و حساب شده کار را پیش بردیم و نتیجه لازم کسب شد.

محمدی افزود: کل مبلغ ١٠۶ هزار یورو است که از این مقدار باید مبلغ ٣۶ هزار فرانک سوئیس را برای دادگاه cas واریز کنیم و بخشی از آن نیز حق‌الوکاله تیم حقوقی است و مابقی آن به حساب باشگاه برمی‌گردد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: پولی که باید به دادگاه cas داده شود به دلیل پرونده انتقال غیرمجاز شکاری است که با وجود شرایط سخت تحریمی توانستیم پرونده را در دادگاه مفتوح کنیم و مقدمات واریز پول را مهیا کنیم و امیدواریم در این پرونده نیز به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۳۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول