اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ایجاد مرکز مشاوره مجازی در دانشگاه دولتی شهرضا

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه دولتی شهرضا گفت: مرکز مشاوره مجازی در حوزه‌های تحصیلی، روان‌شناختی و آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه دولتی شهرضا راه‌اندازی شد.

ایجاد مرکز مشاوره مجازی در دانشگاه دولتی شهرضا

محسن جنتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعطیلی کلاس‌های درس دانشگاه‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: مرکز مشاوره مجازی در راستای مسؤولیت اجتماعی دانشگاه و حفظ سلامت روان دانشجویان با بهره‌مندی از مشاوران توانمند مرکز مشاوره دانشگاه به صورت خدمات‌دهی مجازی در حوزه‌های تحصیلی، روان‌شناختی و آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی شد.

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه دولتی شهرضا با اشاره به ایجاد ساختار مناسب به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای غیرحضوری و برخط به دانشجویان گفت: با تعطیلی دانشگاه‌ها، عملاً مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه که فعال بود، امکان مشاوره حضوری را از دست داد.

وی افزود: این مشاوره‌ها بیشتر درحوزه‌های مختلف، از جمله تحصیلی، ازدواج، اخلاق، خانواده، سبک زندگی در سامانه مجازی و از طریق وب‌کم و به صورت کاملاً ایمن توسط مشاوران دانشگاه انجام می‌شود.

جنتی از برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی مجازی با موضوعات روانشناسی و آسیب‌های اجتماعی و تولید محتوای آموزشی توسط مرکز مشاوره دانشگاه خبر داد و عنوان کرد : این دوره‌ها با تقاضای دانشجویان و به صورت آنلاین در سامانه آموزشی دانشجویان ارائه و برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه دولتی شهرضا خاطرنشان کرد: این سامانه مشاوره سلامت با همت مرکز مشاوره و همکاری گروه آموزش‌های آزاد و مجازی و گروه فناوری اطلاعات دانشگاه به ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان می‌پردازد.

وی تصریح کرد: دانشگاه دولتی شهرضا در جنوب استان اصفهان و  با حدود هزار دانشجو دارای 5 گروه آموزشی، 6 کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و 2 دانشکده در حال فعالیت است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ ۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول