اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ترافیک هسته مرکزی اصفهان خطرناک است/ وکالت‌نامه‌های منقضی تعویض پلاک 2 ماه اعتبار دارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: وکالت‌نامه‌هایی که منقضی شده، بعد از این‌که مراکز تعویض پلاک باز شد، تا دو ماه معتبر هستند.

ترافیک هسته مرکزی اصفهان خطرناک است/ وکالت‌نامه‌های منقضی تعویض پلاک 2 ماه اعتبار دارد

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مراکز تعویض پلاک اظهار داشت: بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به منظور پیشگیری از کرونا تا اطلاع ثانوی مراکز شماره‌گذاری، تعویض پلاک، آموزشگاه‌های رانندگی و آزمون‌های رانندگی تعطیل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: بر اساس دستورالعمل کشوری مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی به دلیل تراکم و تجمع انسانی از مراکز پر خطر در حوزه انتشار ویروس هستند و اگر شرایط مناسب درخصوص بهداشت این مراکز رعایت شود، بنا بر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، در آینده بازگشایی می‌شوند.

وی بیان کرد: در ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان مصوب شد وکالت‌نامه‌هایی که منقضی شده، بعد از این‌که مراکز تعویض پلاک باز شد تا دو ماه معتبر هستند و امیدوار هستم وجاهت قانونی و قابلیت اجرا داشته باشد تا به کسانی که از طرف فروشنده وکالت گرفته‌اند ولی وکالت‌نامه آن‌ها منقضی شده به آن‌ها خدمات دهیم.

محمدی با بیان این‌که طرح زوج و فرد و محدودیت بین شهری برداشته شده است اما خطر رفع نشده و ویروس کرونا هنوز وجود دارد، عنوان کرد: استان اصفهان در وضعیت قرمز قرار دارد و شرایط استان پایدار است و هنوز کرونا در استان کاهش پیدا نکرده است و نباید از این شرایط غفلت کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با تأکید بر این‌که شهروندان ترافیک عصرگاهی و ترددهای بین شهری و رفت آمدها را به حداقل برسانند، خاطرنشان کرد: مردم باید قرنطینه خانگی و خودمحافظتی را اولویت کار خود بگذارند و از سفرهای غیرضروری به ویژه در مرکز استان که عصرها در هسته مرکزی شهر ترافیک شکل عادی به خود گرفته، پرهیز کنند، این رفت و آمدها بسیار خطرناک است و می‌تواند ویروس را بیشتر منتشر کند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول