اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بسته معیشتی متفاوت دانشجویان جهادگر کاشانی+عکس

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: با توجه به کمک‌هایی که سایر ارگان‌ها در بحث بسته‌های معیشتی داشته‌اند، سعی کردیم به خلأ فرهنگی موجود برای خانواده‌های نیازمند هم بپردازیم، به همین دلیل ۱۴۰ بسته فرهنگی همراه با بسته‌های معیشتی توزیع شد.

بسته معیشتی متفاوت دانشجویان جهادگر کاشانی+عکس

جواد پورپیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، گروه جهادی شهید حججی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان فعالیت خود را آغاز کردند.

مسؤول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان ادامه داد: اقدامات در چند فاز تا به امروز ادامه پیدا کرده، در ابتدا بحث کلاس‌های آموزشی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بود که دانشجویان جهادی خودشان نسبت به مواجه با بیماری توجیه باشند.

وی با بیان این که در ادامه اقدام به تهیه و توزیع ۸۰۰ محلول ضدعفونی‌کننده کردیم، افزود: تعدادی از جوانان کشانی هم به کمک طرح سراسر غربالگری سلامت رفتند؛ بازدید از داروخانه‌های شهرستان و تهیه گزارش‌های میدانی از بازار از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته از سوی گروه جهادی شهید حججی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان بود

پورپیرعلی تصریح کرد: در مرحله بعد برای ما روشن شد که ادامه یافتن شیوع بیماری تبعات اقتصادی به ویژه برای اقشار نیازمند به دنبال خواهد داشت و طرحی را برای کمک به نیازمندان آغاز کردیم که پس از تاکید رهبر انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، برای ادامه آن ترغیب شدیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا گروه جهادی اقدام به تهیه ۴۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ هزار تومانی کرد، با توجه به کمکی که سایر ارگان‌ها نیز در بحث بسته‌های معیشتی داشتند سعی کردیم به خلأ فرهنگی موجود برای خانواده‌های نیازمند هم بپردازیم، به همین دلیل ۱۴۰ بسته فرهنگی همراه با بسته‌های معیشتی، شامل کتاب‌های دفاع مقدس، لوازم‌التحریر، کتاب داستان، لوح فشرده آموزشی احکام و ... برای مخاطب کودک و نوجوان توزیع شدند.

 

مسؤول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان با اشاره به طرح ملی هم‌سفره با همسایه عنوان کرد: در این طرح تلاش کردیم با تشکیل شبکه خیرین محله و همکاری مغازه‌داران و نانوایی‌ها به مردم نیازمند هر محله کمک کنیم، به این ترتیب که افراد اقلام مورد نیازشان را با بن خریداری کنند و مبلغ بن‌ها از سوی خیرین پرداخت شود.

 

پورپیرعلی در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین با یک نانوایی هماهنگ شده که ۴ هزار نان رایگان توزیع کنند، با توجه به حضور اتباع افغانستانی در کاشان و تحت پوشش قرار نگرفتن آن‌ها در کمک‌هایی که شده، این خانواده‌ها را نیز پوشش داده‌ایم و در مجموع ۲۰۰ خانواده تحت پوشش قرار گرفتند.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول