اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور 140 تیم پلیس در طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از حضور بیش از 140 تیم کنترلی این پلیس در اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد شبانه خودروها در سطح شهرهای استان در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا خبر داد.

حضور 140 تیم پلیس در طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی شب گذشته در حاشیه  بازدید  از نحوه اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد خودروها در معابر شهر اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۱۴۰ تیم کنترلی در سطح استان در راستای اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد شبانه خودروها در سطح شهرهای استان  بکارگیری شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: بر اساس این طرح تردد خودروها در سطح شهرها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است و خوشبختانه مردم عزیز همکاری خوبی در این خصوص داشتند و  تردد هیچ خودرویی در خیابان‌ها و معابر شهری اصفهان به جز اندک ترددهای ضروری سازمان‌ها و ارگان‌های خدماتی به چشم نمی خورد.

وی با بیان اینکه  اندک رانندگان قانون گریز نیز مورد برخورد قاطع پلیس و دوربین‌ها قرار می‌گیرند، اظهار داشت: ثبت تخلف علاوه بر ماموران بیشتر به وسیله سامانه‌های الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

محمدی با بیان اینکه  تردد آژانس‌ها، تاکسی‌های خطی و تاکسی‌های اینترنتی مشمول این ممنوعیت‌ها نمی‌شوند گفت: پلیس مصمم به اجرای دقیق و کامل مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است و در این خصوص با متخلفان قاطعانه برخورد می کند چرا که همه ما در برابر سلامت جامعه مسؤول هستیم و بایستی برای ریشه کن شدن این بیماری دست در دست یکدیگر بگذاریم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: اخیراً مشاهده شده برخی از رانندگان خودرو و راکبان موتورسیکلت برای دور زدن قانون و عدم ثبت جریمه توسط دوربین های الکترونیکی در طرح محدودیت های کرونایی اقدام به مخدوش و یا دستکاری شماره پلاک وسیله نقلیه خود می کنند.

وی با بیان اینکه پلاک هویت وسیله نقلیه است و  ابزاری برای شناسایی مالک وسیله نقلیه محسوب می‌شود گفت: طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر، دستکاری و نبود آن عواقب انتظامی و امنیتی را در پی و جرم محسوب خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد:  مخدوش کردن پلاک علاوه بر توقیف وسیله نقلیه، پرداخت بدهی هر دو پلاک، تشکیل پرونده قضایی برای فرد خاطی و معرفی وی به مراجع قضائی را به همراه داشته و مشمول جریمه نیز خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول