اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ضد عفونی کارگاه‌های تولید ماسک در رفسنجان

به همت موکب خاتم‌الانبیاء (ص) 21 کارگاه تولید ماسک در شهرستان رفسنجان ضد عفونی شد.

ضد عفونی کارگاه‌های تولید ماسک در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اینجا همانند سایر نقاط کشور جهاد همچنان ادامه دارد و نیروهای جهادی خودجوش پای کار هستند و در خط مقدم سلامت مجاهدت می‌کنند.

مهربانی رنگ و بوی بیشتری به‌ خود گرفته و مردم هم بیشتر از پیش برای حفظ جان خود و دیگران رعایت می‌کنند و کمتر از خانه‌هایشان بیرون می‌آیند تا زحمات این مجاهدان جبهه سلامت هدر نرود.

این روزها دلتنگی‌ها هم بیشتر شده اما چاره‌ای جز صبر و پایبندی به تعهدی که در برابر سلامت یگدیگر داریم، نیست، شهر همچنان در حال ضد عفونی است تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود و روال عادی پیش گرفته شود تا دلتنگی‌هایمان هم به پایان برسد.

خادمان موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان هم در سراسر شهرستان در نقاط دور و نزدیک جهادگونه پای کار هستند و ضد عفونی و گندزدایی سطح شهر و روستاها را انجام می‌دهند.

تعداد کارگاه‌های تولیدی ماسک رایگان طرح حاج قاسم سلیمانی به 30 عدد رسید

علی میربابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: تعداد کارگاه‌های تولیدی ماسک رایگان در «طرح جهادی حاج قاسم سلیمانی» به ۳۰ واحد رسید است که روزانه 8 هزار و 500 عدد ماسک در آنها تولید می‌شود.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان عنوان دات: تعداد 4 هزار و 500 عدد ماسک رایگان در شهرک‌های بهزیستی، الغدیر، گسترش مسکن مهر و یاسمن، یک هزار و 500 عدد ماسک در منطقه نوق و بقیه بین صاحبان مشاغلی که این روزها فعالیت دارند، توزیع شد.

وی به تداوم ضدعفونی در سطح شهر اشاره و ابراز داشت: خیابان‌ها و تمامی کوچه‌های معراج جنوبی، معراج شمالی، بسیج، سردار جنگل، بلوار امام علی (ع) و محله‌های الله‌آباد، اسماعیل‌آباد، علی‌آباد انقلاب و صادق‌آباد ضد عفونی و گندزدایی شدند.

میربابایی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های خودپرداز و تصفیه ‌کننده آب رفسنجان ضد عفونی شدند و  تعداد هشت کارگاه دوخت ماسک در شهر رفسنجان و سیزده کارگاه در بخش نوق نیز ضد عفونی شد.

وی با بیان اینکه و گلزار شهدا دقوق‌آباد و صفاییه نوق هم ضد عفونی شدند، افزود: این فعالیت‌ها تا ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول