اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خسارت باران شدید به چند محور روستایی در جنوب کرمان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: بارش شدید باران دیروز و شب گذشته در ارتفاعات شهرستان فاریاب، جیرفت و عنبرآباد سبب بروز خسارت‌های جزئی به راه‌های روستایی این مناطق شده است.

خسارت باران شدید به چند محور روستایی در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجتبی رئیسی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره شدت بارش‌ها در مناطق بالا دستی و کوهستانی اظهار داشت: بارش شدید باران دیروز و شب گذشته در ارتفاعات شهرستان فاریاب، جیرفت و عنبرآباد سبب بروز خسارت‌های جزئی به راه‌های روستایی این مناطق شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از تخریب بستر راه روستایی موردان به زهمکان در شهرستان فاریاب خبر داد و گفت: با توجه به جاری شدن سیلاب از مناطق بالادستی و شدت سیلاب‌ها این محور روستایی در معرض خسارت قرار دارد.

رئیسی از اعزام گشت‌های راهداری به راه‌های روستایی بخش ساردوئیه و شهرستان‌های جیرفت، فاریاب و عنبرآباد خبرداد و گفت: در صورت ایجاد خسارت به بستر راه و آب‌بردگی‌ها، دستگاه‌های راهداری به محل اعزام و نقاط آسیب دیده را مرمت و تیغ‌زنی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در بسیاری از مناطق دستکاری و هدایت روان آب‌ها به سمت جاده‌ها و پل‌ها سبب شده است این پل‌ها ورودی سیلاب بیشتر از ظرفیت طراحی شده را جذب و بعضا سبب تخریب و خسارت به این ابنیه فنی را شاهد باشیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: تا دوشنبه وضعیت ناپایداری‌های جوی بر منطقه جنوب استان حاکم است لذا مردم و رانندگان از توقف در آبنماها در زمان بروز بارندگی‌ها جدا خودداری و به توصیه‌های ایمنی  راهداران در گذر از جاده‌ها توجه کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول