اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خانه «چریک پیر» مقصد گردشگران «مقاومت» می‌شود

فرماندار زرند گفت: خانه حاجیه زهرا اسدی(چریک پیر شهر خانوک) برای گردشگری انقلابی و مقاومت معرفی می‌شود.

خانه «چریک پیر» مقصد گردشگران «مقاومت» می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، سیدرضا حسینی فرماندار شهرستان زرند امروز در مراسم نواخته‌شدن زنگ گردشگری و مقاومت در خانه چریک پیر شهر خانوک اظهار کرد: با تلاش و کوشش خانواده شهید والامقام زادخوش، خانه حاجیه زهرا اسدی (چریک پیر شهر خانوک) برای گردشگری انقلابی و مقاومت معرفی می‌شود.

وی عنوان کرد: خانه مادر این شهید والامقام که خود از چهره‌های مطرح در حوزه‌ی مقاومت و ایثار و جهاد بود و همواره مورد احترام ویژه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی قرار داشت و در این خانه نان صلواتی پخت و برای رزمندگان دوران دفاع مقدس ارسال می‌شد، بنابراین، این خانه تبدیل به یکی از ارزشمندترین بناهای کشور در حوزه گردشگری و مقاومت تبدیل خواهد شد.

وی افزود: شهر خانوک به نسبت به جمعیت بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلابی اسلامی کرده است و  به‌دلیل حضور مکرر سردار مقاومت، شهید حاج‌قاسم سلیمانی در این شهر به‌ویژه در این خانه، قطعا می‌تواند به مقصدی بسیار جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی که رهروان مکتب مقاومت هستند، مبدل شود.

گفتنی‌ست: حاجیه زهرا اسدی، مادر شهید محمدجواد، جانباز علی و آزاده سلمان زادخوش مادربزرگ شهیدان جابر و مهدی مهدوی و همچنین مادر همسر شهید محمد اسدی است که در دوران دفاع مقدس اقدامات ارزشمندی برای کمک به رزمندگان انجام داد و از سوی سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی ملقب به چریک پیر شد.

انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول