اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بازگشایی اختیاری مدارس در کرمانشاه/ آموزش و پرورش: کلاس اولی با تدریس غیرحضوری به نقطه مطلوب نمی‌رسد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه 91 درصد دانش‌آموزان استان در شبکه شاد هستند، گفت: دانش‌آموزان کلاس اول با آموزش غیرحضوری به نقطه مطلوب نمی‌رسند.

بازگشایی اختیاری مدارس در کرمانشاه/ آموزش و پرورش: کلاس اولی با تدریس غیرحضوری به نقطه مطلوب نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه امروز در جمع اصحاب رسانه از بازگشایی اختیاری مدارس در نقاط آبی و زرد استان بنا بر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و اظهار داشت: باید بپذیریم که کیفیتی که در آموزش حضوری است در آموزش غیرحضوری وجود ندارد در آموزش حضوری دانش‌آوزان در محیطی امن امتحان می‌دهند و همه در یک تراز قرار دارند.

وی ادامه داد: مدارس از امروز برای دانش‌آموزان کلاس اول و دوم، دروس عملی هنرستان‌ها و مدارس عشایری و روستایی با جمعیت زیر ۵۰ نفر بازگشایی شده، البته برای حضور اجباری نیست و دانش‌آموزان به اختیار خود می‌توانند حضور یابند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ضدعفونی مدارس، گفت:  از خانواده‌های می‌خواهم حضور دانش‌آموزان را جدی بگیرند امروز در مدارس حضور یابند خود از نزدیک چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مشاهده کنند و بعد برای حضور فرزند خود تصمیم بگیرند.

یزدان‌پناه ادامه داد: کلاس‌های درس را شیفت‌بندی شده و در تلاش هستیم که تعداد دانش‌آموزان را به کمتر از ۱۰ نفر برسانیم.

وی متذکر شد: همه متخصصان تعلیم و تربیت به این نتیجه رسیده‌اند که دانش‌آموزان کلاس اول با آموزش غیرحضوری به نقطه مطلوب نمی‌رسند.

یزدان‌پناه اضافه کرد: مدارس از امروز به روی دانش‌آموزان و والدین باز است، اگر چنانچه خانواده‌ها به این نتیجه رسیدند که امکان حضور دانش‌آموزان در هر پایاه و رده‌ای وجود دارد، ما آماده‌ایم که مدارس را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر کنیم.

این مسئول با بیان اینکه آموزش در شبکه شاد همچنان ادامه دارد، گفت: از ۳۲۷ هزار و ۳۷۲ دانش‌آموز استان ۲۹۵ هزار و ۴۴۲ نفر معادل ۹۱ درصد در شبکه شاد حضور دارند و حدود ۱۱ تا ۱۲ نفر از تلویزیون پیگیر آموزش هستند و همچنین ۱۴ هزار و ۷۷۹ نفر هم تا الان حضور برای رفع اشکال داشته‌اند و ۲ هزار و ۶۰۲ نفر نیز بسته‌های یادگیری را تحویل گرفته‌اند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول