اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرگ کودک یک روزه در کرمانشاه بر اثر کرونا/ همه افراد را ناقل و همه فضاها را آلوده فرض کنید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: روز گذشته یک نوزاد یک روزه مبتلا به کرونا اهل هرسین، در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی شهر کرمانشاه درگذشت.

مرگ کودک یک روزه در کرمانشاه بر اثر کرونا/ همه افراد را ناقل و همه فضاها را آلوده فرض کنید

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، اظهار داشت: روز گذشته یک نوزاد یک روزه مبتلا به کرونا اهل هرسین، در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی شهر کرمانشاه درگذشت.

وی ادامه داد: از این نوزاد تست پی‌.سی.آر گرفته شد و مشخص شد که به کرونا مبتلا بوده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خانواده‌ها خواست بیشتر مراقب بچه‌های خود باشند و افزود: این گونه جهش یافته ویروس به سراغ کودکان هم می‌رود.

۸ فوت دیگر در ۲۴ ساعت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در کرمانشاه

وی تعداد موارد فوت ۲۴ ساعت گذشته استان با تشخیص قطعی کرونا را هشت مورد اعلام کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک‌هزار و ۵۶۳ مورد رسیده است.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: این تعداد بیمار در ۱۵ بیمارستان مرکز استان و ۱۰ بیمارستان در شهرستان‌ها بستری هستند.

وی از فزایش ۵۰ درصدی بیماران اینتوبه در یک روز  خبر داد و افزود: صبح امروز نسبت به روز گذشته با افزایش هشت بیمار وصل به دستگاه تنفس مصنوعی، این تعداد با افزایش بیش از ۵۰ درصدی مواجه شد.

وی گفت:  لازم است که با توجه به گسترش ویروس همه افراد را ناقل و همه فضاها را آلوده فرض کنیم و در رعایت موازین بهداشتی سهل‌انگاری نداشته باشیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول