اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برق هر منطقه کرمانشاه حداکثر ۲ ساعت قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه خاموشی‌های اعمال شده در استان کرمانشاه کمتر از دیگر استان‌های کشور است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برق هر منطقه کرمانشاه حداکثر ۲ ساعت قطع می‌شود.

برق هر منطقه کرمانشاه حداکثر ۲ ساعت قطع می‌شود

امیدعلی مرآتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه خاموشی ارائه شده در استان، اظهار داشت: با توجه به اعمال اینکه خاموشی‌های روزهای گذشته  مشکلاتی را برای هم‌استانی‌ها به دنبال داشته در تلاش هستیم تا این خاموشی‌ها را مدیریت کنیم به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به قطع مکرر برق طی روز گذشته در برخی از محلات کرمانشاه، گفت: روز گذشته طبق جدول خاموشی برق برخی محلات در زمان مشخص شده قطع شد اما به دلیل وزش باد شدید و قطع درختان و اتصالی ایجاد شده مجددا برق برای یکی دو ساعت دیگر قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: جدول خاموشی‌ها در سایت شرکت توزیع برق استان، اپلیکیشن برق من، برخی رسانه‌ها و فضای مجازی بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه خاموشی‌های اعمال شده در استان کرمانشاه کمتر از دیگر استان‌های کشور است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برق هر منطقه کرمانشاه حداکثر ۲ ساعت قطع می‌شود.

مرآتی در پایان، گفت: امسال تابستان خیلی سختی را داریم، و مردم باید حتما مدیریت مصرف داشته باشند و در ساعات پیک مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول