اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خودنمایی پاییز از چهارشنبه/ بارش موقت باران در کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از روز چهارشنبه یک موج ناپایدار تا پایان هفته شرایط جوی را تحت تأثیر قرار می‌دهد که در برخی از مناطق استان با رگبار خفیف و موقت باران همراه می‌شود.

خودنمایی پاییز از چهارشنبه/ بارش موقت باران در کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طبق تحلیلی که امروز از نقشه‌های هواشناسی داشتیم هوای استان تا فردا (روز سه‌شنبه) غالبا صاف گاهی اوقات همراه با وزش باد همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه یک موج ناپایدار تا پایان هفته شرایط جوی را تحت تأثیر قرار می‌دهد این موج در بعضی ساعات سبب رشد ابر و تشدید نسبی وزش باد و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک محلی خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این شرایط در روز چهارشنبه در برخی از مناطق با رگبار خفیف و موقت باران هم همراه شود.

وی اضافه کرد: تا فردا دمای شبانه تغییر چندانی نخواهد داشت، اما از بامداد روز چهارشنبه تا پایان هفته به تدریج شاهد افزایش دمای شبانه در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول