اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کودکان «گله‌چشمه» نهبندان با کمک «رسول خادم» مدرسه‌دار می‌شوند

با کمک و مساعدت مالی «رسول خادم» دانش‌آموزان ابتدایی روستای گله‌چشمه شهرستان نهبندان صاحب مدرسه می‌شوند.

کودکان «گله‌چشمه» نهبندان با کمک «رسول خادم» مدرسه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نخستین دوره مسابقات دارت مجازی جهانی WDF بانوی ملی‌پوش طبسی خراسان‌جنوبی برای کشورمان آبروداری کرد.

«زهرا رجبی» در این ماراتن بین‌المللی به مصاف حریفان قدر و سرشناس آفریقایی ‌جنوبی و کشور مصر رفت و به خوبی سیبل‌ رقابت‌ها را نشانه‌روی کرد.

بانوی دارتر طبسی خراسان‌جنوبی در مقابل «کریا اودایار» و «تانیا توماس» به میدان رفت و بانتیجه ۳ بر صفر بر این دارتر‌های آفریقایی‌تبار به پیروزی رسید.

«رجبی» سپس در گروه دوم ماراتن بین‌المللی مسابقات دارت مجازی جهانی WDF در مقابل «نادا عبدالعزیزمحمود» از کشور مصر بازی را با نتیجه ۳ بر ۱ واگذار کرد و در ادامه ۳ بر ۱ از سد «آمنیا عبدالعزیزسید» مصری گذشت.

وی پیش از این با نتیجه ۳ بر یک از سد مهشاد عوض‌زاده گذشته‌ بود و در مصاف با «نادیا شاهد» دارتر پاکستانی با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

بانوی ورزشکار خراسان‌جنوبی با کسب مدال طلای نخستین دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی دارت مجازی ایران بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستاد و به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران راهی مسابقات دارت مجازی جهانی شد.

«رجبی» در نخستین دوره مسابقات دارت مجازی جهانی WDF هماورد ورزشکاران ملی‌پوش هندی، پاکستانی، اسلواکی و آفریقای جنوبی می‌‌شود.

گفتنی است این رویداد ورزش بین‌المللی با حضور برترین دارترهای ۴۴ کشور در هشت گروه به‌صورت انفرادی برگزار می‌شود که در پایان از هر گروه چهار نفر به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

ساخت مدرسه با همت خیر نیک‌اندیش ورزشی در نهبندان

با کمک و مساعدت مالی «رسول خادم» دانش‌آموزان ابتدایی روستای گله‌چشمه شهرستان نهبندان صاحب مدرسه می‌شوند.

این مدرسه یک کلاسه با زیربنای ۵۵ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان با کمک رئیس پیشین فدراسیون و قهرمانی کشتی ایران و ساخته خواهد شد.

 طرح «آجر به آجر» بستر مشارکت عمومی برای حضور اقشار مختلف مردم در امر مدرسه‌سازی را فراهم می‌کند.

 نظارت مستمر بر اماکن و باشگاه‌های ورزشی خراسان‌جنوبی

بر اساس ابلاغیه ستاد مدیریت کرونای خراسان‌جنوبی اماکن و باشگاه‌های ورزشی شهرستان‌های با وضعیت قرمز تا ۲۵ مهرماه تعطیل می‌باشد.

بر همین اساس مسئولان بازرسی و امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان و بیرجند از ۳۱ باشگاه ورزشی این شهرستان بازدید کردند.

علیرغم اطلاع‌رسانی در ارتباط با تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی تعداد ۱۲ باشگاه باز و ادامه فعالیت داشتند که ضمن تذکر به مدیران باشگاه‌ها اخطاریه کتبی صادر شد و در صورت تکرار به مبادی ذیربط و نظارتی استان معرفی خواهند شد.

گفتنی است وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس، قاین و نهبندان در حالت قرمز قرار دارد و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی اعلام کرده است، سلامتی ورزشکاران و مردم اولویت همه ماست و برای رعایت کامل ابلاغیه‌های ستاد مقابله با کرونای کشور و استان، هیچ‌گونه چشم‌پوشی صورت نخواهد گرفت و با متخلفان برابر قوانین و مقررات وضع‌شده برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/69014/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول