اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آیت‌الله رئیسی: دولت برای حل مشکلات کم‌آبی برنامه دارد/ وظیفه دولت خدمتگزاری به مردم است

رئیس جمهور گفت: در دولت سیزدهم برای رفع مشکل آب برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت داریم و از جمله انتقال آب از دریای عمان، اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا مشکل دسترسی مردم به منابع آبی برطرف شود.

آیت‌الله رئیسی: دولت برای حل مشکلات کم‌آبی برنامه دارد/ وظیفه دولت خدمتگزاری به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صصبح امروز در فرودگاه طبس، اظهار داشت: من در راستای سفر به استان‌های محتلف که دور از تشریفات معمول برگزار می‌شود امروز تصمیم گرفتم به استان خراسان‌جنوبی سفر کنم.

وی وظیفه دولت را خدمتگزاری به مردم به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار دانست و بیان داشت: هدف از سفرهای استانی بررسی و حل مشکلات در گفت‌وگوی نزدیک با مردم و مدیران استانی است.

رئیس جمهور مطرح کرد: در دولت سیزدهم برای رفع مشکل آب برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت داریم و از جمله انتقال آب از دریای عمان، اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا مشکل دسترسی مردم به منابع آبی برطرف شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه اقدامات کوتاه‌مدت در خود استان فکری برای آن خواهد شد و اعتبارات مورد نیاز هم تأمین خواهد شد، افزود: کارهای بلند مدت مثل انتقال آب از دریای عمان و طرح‌هایی از این دست را هم باید به صورت بلند مدت دنبال کرد اما نه خیلی بلند مدت که مردم ناامید شوند، این اقدامات به نحوی خواهد بود که مردم بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد خراسان‌جنوبی اقتصاد معدن است، افزود: مسئله کشاورزی هم بسیار مهم است اما در این زمینه چون کمبود نزولات آسمانی را در استان و منطقه داریم با مشکلاتی مواجه هستیم.

رئیس جمهور  از درخصوص درخواست و اشتیاق مردم طبس برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، گفت: بدون شک ایشان هم همین اشتیاق را برای دیدار با مردم دارند ولی شرایط کرونایی اجازه نمی‌دهد مثل قبل دیدارها صورت بگیرد اما به بنده نیابت دادند که سلام ایشان را به مردم عزیز در استان خراسان‌جنوبی و طبس برسانم و ایشان هم همواره برای مردم دعا می‌کنند و همیشه نگران مسائل و مشکلات استان‌های مختلف به ویژه استان‌های کمتر برخوردار هستند.

آیت‌الله رئیسی از استان خراسان‌جنوبی و شهرستان طبس به عنوان خطه مردمان صبور، مقاوم و پرتلاش یاد کرد  خاطرنشان کرد: مردم این منطقه همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری بسیار با ارزش و مثال‌زدنی داشته‌اند و وظیفه دولت این است که خدمتگزاری به همه مردم به ویژه به مردم این مناطق داشته باشد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول