اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خواسته‌های درمانی سربیشه و نهبندان پیش روی معاون وزیر

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس، خواسته های درمانی حوزه انتخابیه اش را با معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در میان گذاشت و معاون درمان وزارت بهداشت نیز قول تامین و پیگیری این خواسته ها را داد.

خواسته‌های درمانی سربیشه و نهبندان پیش روی معاون وزیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی پیرو نشست های قبلی با معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مورد مشکلات حوزه انتخابیه‌اش دیدار و گفت‌وگو کرد.

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهار داشت: در این دیدار در زمینه تامین پزشکان متخصص مورد نیاز، تکمیل زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه و تامین تجهیزات اورژانس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان تبادل نظر شد که معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی قول تامین این نیازها را داد.

وی پیگیری همکاری مشترک سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت برای ارتقاء بیمارستان سربیشه را از دیگر موارد این نشست کاری اعلام کرد و افزود: تکمیل پانسیون پزشکان متخصص سربیشه و دیگر خواسته‌های مربوط به حوزه بهداشت و درمان حوزه های انتخابیه نیز با معاون وزیر در میان گذاشته شد.

به گفته وی دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم برای تحقق خواسته های بهداشتی و درمانی نهبندان و سربیشه قول پیگیری و تامین داد که امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول