اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دعوت به حضور کامل اهل تسنن خراسان شمالی در انتخابات

مدیر حوزه علمیه امانلی راز و جرگلان خراسان شمالی با صدور بیانیه، علاوه بر دعوت اهل تسنن استان برای حضور ۱۰۰ درصدی پای صندوق‌های رأی دعوت کرد و از غلامرضا فیاضی در انتخابات خبرگان رهبری اعلام حمایت کرد.

دعوت به حضور کامل اهل تسنن خراسان شمالی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حاج گلدی آخوند کمالی، مدیرحوزه امانلی راز و جرگلان با صدور بیانیه‌ای بر حضور پرشور و مشارکت بالای مردم شهرستان راز و جرگلان، اهل تسنن و ساکنان خراسان شمالی تأکید کرد و در انتخابات خبرگان رهبری از غلامرضا فیاضی حمایت کرد. متن بیانیه به این شرح است؛

مردم مؤمن فرزندان و جوانان عزیز و خوبم سلام‌علیکم

دلم می‌خواهد بدانید هر اتفاقی که بیافتد تک‌تک شما در قلب من جای دارید و خدا می‌داند هیچ‌گاه راضی نیستم حتی دل یک نفر از شما به هیچ قیمتی بشکند و ارزش هیچ کرسی و پست و مقامی را با دل صاف و پاک شما برابر نمی‌دانم.

اینک در آستانه دو حماسه سرنوشت سازی قرار  گرفته‌ایم انتخاب یک نماینده برای مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی و دو نماینده برای مجلس شورای اسلامی در بجنورد و چند شهرستان دیگر که قرار است با رأی من و شما عزیزانی سکان این مجالس  را به‌دست بگیرند که سیاست‌های آنان می‌تواند نقش مهمی در توسعه یا عدم توسعه‌یافتگی کشور و این خطه از مملکت داشته باشد.

عزیزان من در هفته‌های اخیر در کنار نظرسنجی‌ها بحث و بررسی‌های زیادی با تحصیل‌کرده‌ها و جمعی با بزرگان تراکمه در ارتباط با اینکه به چه کسی اعتماد کنیم صورت گرفت و در نهایت نظر ما بر این شد در راستای وحدت و همدلی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از مقام معظم رهبری با توجه به حساسیت مقطع کنونی کشور ضمن احترام به کلیه نامزدی انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی: حمایت قاطع و همه‌جانبه خویش را برای خبرگان رهبری از آیت‌الله فیاضی و برای مجلس شورای اسلامی از آقایان دکتر سید محمد پاک مهر و محمد وحیدی اعلام می‌دارم و از شما همه عزیزان قوم ترکمن در استان خراسان شمالی در هرجایی که هستید انتظار می‌رود با شرکت صد درصدی خود همه باهم با رأی خود به نامبردگان در روز جمعه دوم اسفندماه برگ زرین دیگری را در تاریخ استان خراسان شمالی و قوم ترکمن ورق بزنید.

مدیر حوزه علمیه خادمیه امانلی الحاج گلدی آخوند کمالی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول