اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تشکیل پرونده برای ۶۰ نفر از شهدای هواپیمای اوکراینی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تاکنون ۱۴۸ اسم، در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گفته است که از این بین ۶۰ پرونده با هماهنگی خانواده های شهدا تشکیل شده است.

تشکیل پرونده برای ۶۰ نفر از  شهدای هواپیمای اوکراینی

به گزارش خبرگزاری فارس در بجنورد، سعید اوحدی در حاشیه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی، ضمن تسلیت سالگرد سانحه هواپیمای اوکراینی، اظهار کرد: تاکنون ۱۴۸ اسم، در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گفته است که از این بین ۶۰ پرونده با هماهنگی خانواده های شهدا تشکیل شده است.

وی افزود: ۲ تفاهم نامه برای تامین هزار و ۸۰۰ مسکن برای ایثارگران خراسان شمالی منعقد شد که در طول ۱۰ سال گذشته بی سابقه بوده است .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در موضوع اشتغال با همکاری خوبی که بین دولت، سازمان برنامه و بودجه و مجلس صورت گرفت است، بودجه قابل قبولی برای بنیاد شهید و امور ایثارگان در نظر گرفته شد و تسهیلات مناسبی در حوزه اشتغال اختصاص داده شد است.

وی ادامه داد: در حوزه شهدای سلامت، از سازمان علوم پزشکی تقاضا داریم از کادر درمانی و خانواده معزز شهدا حمایت کرده و پرونده این عزیزان را در استان تکمیل و برای برسی به تهران ارسال کنند.

اوحدی افزود: باتوجه به مصوبه مجلس، کلیه نیروهای جامعه ایثارگری بر اساس بند "و" ماده ۴۴ قانون ۵ ساله، باید تبدیل وضعیت شوند که این مصوبه شامل قرارداد های شرکتی هم می‌شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول